دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه بازی کامپیوتر مافیا Mafia Complete Colelction

مجموعه بازی کامپیوتر Mafia مافیا یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که اولین نسخه آن در سال 2002 به بازار عرضه گردید . مافیا یا Cosa Nostra در اصل به گروه مخفی خلافکاران سیسیل گفته میشد . در اواسط قرن 19 میلادی به دلیل نارضایتی مردم از حکومت و بی اعتمادی نسبت به قوانین حکومتی , مردم به افراد محلی که بانفوذ و قدرتمند بودند تمایل پیدا کردند و به این ترتیب گروهی با نام مافیا در سیسیل متولد شد و بعدها در شرق ایالات متحده و استرالیا نیز گسترش یافت . مافیا در اصل یک خانواده هستند که هرکدام اداره یک روستا , شهر و یا محله را در دست دارند و معمولا توسط مردی به نام پدرخوانده رهبری می شوند . در کنار رئیس همیشه یک مشاور وجود دارد که او را در گرفتن تصمیمات کمک می کند . در طی این سال ها سران مافیای زیادی نام خود را در بر سر زبان ها انداخته اند ولی به جد می توان گفت تنها یک نفر در ذهن انسان ها باقی مانده و آن هم آل کاپون است . به دلیل چالش برانگیز بودن موضوع مافیا و تبدیل شدن آن به یک چالش مهم , این موضوع به سینما نیز کشیده شد و فیلم های متعددی درباره این موضوع ساخته شده است که می توان به فیلم پدرخوانده اشاره کرد . تا به حال 2 نسخه از بازی مافیا ساخته شده است که اختصار هرکدام از آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد .

 

Mafia
این بازی که با نام Mafia : The City of Lost Heaven مافیا : شهر بهشت گمشده نیز شناخته می شود , در سال 2002 توسط Illusion Softworks طراحی و ساخته شد و کمپانی های زیادی از جمله Gathering , Take-Two Interactive , Sold Out Software , E-Frontier, ak tronic , 2K Games , Illusion Softworks آن را برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS2 به بازار عرضه کردند . این نسخه از بازی در بین سال های 1930 تا 1938 در شهرهای نیویورک , فیلادلفیا و شیکاگو رخ می دهد . توماس آنجلو یک راننده تاکسی است که طی یک مجرا به افراد دون سالییری برای فرار از دست پلیس کمک می کند و به طور غیرمنتظره و ناخواسته وارد یک گروه مافیایی شده و بعدها به یکی از مهمترین افراد گروه تبدیل می شود . ویژگی های خاص و منحصر به فرد در کنار گرافیک زیبا و خارق العاده , تغییر شب و روز و مبارزات تاثیر گذار باعث شد تا در سال 2003 بازی مافیا به عنوان بهترین بازی سال دست پیدا کند .

 

مشخصات بازی Mafia :

نام بازی : Mafia

نام بازی (فارسی) : مافیا

پلتفرم : PC , XBox360 و PS2

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2002

سایت اصلی بازی : Mafia

 

 

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز Mafia :

OS: Windows 98/ME/2000/XP
Processor: Pentium 3 @ 500 MHz
Memory: 96 Mb
Hard Drive: 1.8 Gb free
Video Memory: 32 Mb
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 8.1

 

سیستم پیشنهادی Mafia :

OS: Windows 98/ME/2000/XP
Processor: Pentium 3 @ 700 MHz
Memory: 128 Mb
Hard Drive: 1.8 Gb free
Video Memory: 64 Mb
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 8.1

 

Mafia II
این بازی دومین نسخه از سری بازی مافیا است که در سال 2010 توسط گروهی که بر روی نسخه اول کار کرده بودند ساخته شد و کمپانی های 2K Games و Mastertronic آن را برای پلتفرم های های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه کردند . در این نسخه نیز با داستانی جذاب روبرو هستیم . شخصیت اصلی بازی فردی به نام ویتو اسکالتا است که فقر و ناتوانیی باعث می شود او به کارهای خلاف کشیده شود و دست به دزدی بزند . طی اتفاقاتی او توسط پلیس دستگیر شده و برای اینکه بتواند از دست قانون بگریزد تصمیم می گیرد تا به طور داوطلبانه به جنگ جهانی دوم برود .  پس از بازگشت از میدان نبرد او به همراه 2 دوست دیگر خود در زیر زمین خانه اش , یک گروه تبهکاری را تشکیل می دهند و دست به کارهای خلاف می زنند . بازی در دهه 40 تا 60 در شهر نیویورک رخ می دهد زمانی که اقتصاد امریکا به خاطر جنگ جهانی دوم دچار بحران شده و خیابان ها بین گروه های مافیا تقسیم شده است . گروهی طراحی بازی سعی کرده اند تا جایی که ممکن است محیط و مناظر بازی به دهه 40 تا 60 شبیه باشد که در این امر بسیار موفق بوده اند .

 

مشخصات بازی Mafia II :

نام بازی : Mafia II

نام بازی (فارسی) : مافیا 2

پلتفرم : PC , XBox360 و PS3

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2010

سایت اصلی بازی : Mafia II

 

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز Mafia II :

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo 3.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 3600
Memory: 1.5 Gb
Hard Drive: 8 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce 8600 / ATI Radeon HD 2600
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

 

سیستم پیشنهادی Mafia II :

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Quad 2.5 Ghz / AMD Phenom X4 2.5 Ghz
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 10 Gb free
Video Memory: 1 Gb
Video Card: nVidia GeForce 9800 GTX / ATI Radeon HD 3870
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

 

اگر تا به امروز هیچکدام از نسخه های بازی مافیا را تجربه نکرده اید پیشنهاد می کنم این مجموعه را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این مجموعه زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Mafia مافیا با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی