دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه برترین آموزش های فتوشاپ CS5 شرکت Kelby

دانلود مجموعه ی برترین آموزش های فتوشاپ CS5  شرکت Kelby

امروز 5 عنوان از برترین های شرکت Kelby  را برای طرفداران نرم افزار فتوشاپ CS5  قرار داده ایم که امیدواریم از دانلود و دیدن آن لذت ببرید .عناوین 5 عنوان آموزشی عبارت است از:

1- Photoshop CS5 Crash Course : آموزش سریع و کاربردی فتوشاپ CS5

2- Photoshop CS5 Power Session:در این مجموعه آموزش می توانید به سرعت براستفاده از امکانات ، ویژگی ها و ابزارهای جدید Adobe Photoshop CS5 مسلط گردید

3- Mastering Smart Objects in CS5 : Smart Object3 , Smart Filter ها از امکانات محبوب و کاربردی در فتوشاپ می باشند که به عنوان مثال از آن ها می توان برای انجام سریع کارهای تکراری ، کاربرد به همراه Camera Raw ، کاربرد به همراه گرافیک های وکتوری و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد ، در این کورس آموزشی شما بر استفاده از این دو قابلیت در فتوشاپ CS5 آشنا خواهید شد .

4 -The Photoshop CS5 7-Point System for Camera Raw :پس از آموختن این مجموعه آموزش فرا می گیرید که دقیقا چگونه عکس ها را در Photoshop CS5 Camera Raw باز کرده
و بتوانید تمام اقدامات لازم را بر روی آن انجام دهید .

5 – Mastering HDR in Photoshop CS5 :آموزش جامع کار کردن با امکانات HDR در فتوشاپ CS5

نام: مجموعه برترین آموزش های فتوشاپ CS5 شرکت Kelby
زبان: انگلیسی
ژانر: فیلم آموزشی
فرمت فایل: MKV
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *