دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه طراحی داخلی Evermotion Archinteriors Vol 33

Archinterior یکی از بهترین و معروف ترین محصولاتی می باشد که توسط شرکت ِاورموشن ساخته شده است. این محصول در واقع کالکشنی از مدل های سه بعدی برای نرم افزار 3ds max (پلاگین V-Ray) و Cinema 4D می باشد که از بسیاری جهات منحصر به فرد است. شما در هر مجموعه به طور معمول 10 صحنه ی زیبا را دریافت می کنید که به صورت کاملا حرفه ای مدلسازی شده اند. این صحنه ها می توانند نوعی طراحی داخلی باشند، مانند: آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق خواب، و غیره؛ و یا اینکه یک نوع سبک طراحی نظیر: روستایی، مدرن، اسکاندیناوی، صنعتی، و غیره را به شما نشان دهند. هر کدام از صحنه ها توسط عناصر، وسایل، و تجهیزات مناسب تزئین شده و یک دکوراسیون داخلی حرفه ای را تشکیل می دهند. شما می توانید مجموعه ی کاملی از طراحی داخلی به همراه نورپردازی، دوربین، و تکسچر را در هر قسمت دریافت کنید و از آنها در پروژه های خود استفاده نمائید. صحنه های این مجموعه از صدها مدل سه بعدی باکیفیت تشکیل شده است که دارای مناسب ترین تنظیمات برای رندر می باشند. اگر شما به دنبال یک صحنه طراحی داخلی فوق العاده حرفه ای و خاص می باشید، مجموعه های Archinterior می تواند اولین و تنها انتخاب شما باشد.

Evermotion Archinteriors Vol 33 center

شما هنرمندان عزیز، در اینجا با بخش 33 اُم مجموعه طراحی داخلی Evermotion Archinteriors همراه هستید. این قسمت حاوی 10 صحنه داخلی مدرن می باشد که کاملا آماده ی رندر است. این مجموعه در نرم افزار 3ds max 2011 و با پلاگین V-ray 2.0 ساخته شده است و دارای فایل هایی با فرمت max و psd می باشد. سیستم مورد نیاز برای اجرای این مجموعه عبارت است از: سی پی یو Intel quad core، رم 8 gig، و سیستم 64 bit.

مشخصات مربوط به Evermotion Archinteriors Vol 33 :

فرمت فایل ها : PSD ,MAX

تکسچر و متریال : بله / بله

نرم افزار مورد نیاز : Max 2011 یا بالاتر

Evermotion Archinteriors Vol 33

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *