دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه نرم افزار های GeoStru 2018 – Win

GeoStru شرکت GeoStru مجموعه ای شامل متخصصین کارکشته و ماهر در زمینه تولید و توسعه نرم افزارهای مهندسی در فیلدهای مهندسی سازه، مهندسی ژئوتکنیک، زمین شناسی، ژئومکانیک، ژئوفیزیک، نقشه برداری، هیدرولوژی و همچنین آزمایش خاک فعالیت چشم گیر و درخوری دارند. کلیه نرم افزارهای این شرکت با ارائه تحلیل های دقیق و پیشرفته مطابق با آخرین استانداردهای جهانی در زمینه تجزیه و تحلیل خاک، جزو برترین و پرکاربردترین نرم افزارهای این زمینه می باشند. نرم افزار GeoStru MDC جهت طراحی، آنالیز و تحلیل دیوارهای حائل بتن مسلح به کار می رود که با ارائه جدیدترین متدها به انجام محاسبه و تحلیل می پردازد. محاسبات ژئوتکنیک که در این ابزار به کار رفته است، روش استاندارد ژئوتکنیک را برای کاربران در نظر گرفته است.

سایر مشخصات : نرم افزار GeoStru MDC دارای ویژگی های بسیاری از جمله پیش طراحی، مدیریت آسان ترکیبات GEO, STR, GLOBAL STABILITY, محلی سازی و واردات خودکار پارامتر های لرزه ای, تجزیه و تحلیل جابجایی در dynamicfield و نمایش سه بعدی می باشد. به علاوه نرم‌افزار GeoStru Slope درجه ثبات شیب خاک و سنگ را در حالت های استاتیک و لرزه ای تجزیه و تحلیل می کند. این نرم افزار از روش‌های فلنیوس، بیشاپ، جانبو، بِل، سارما، اسپنسر، مورگنسترن و پرایس و همچنین روش اجزای گسسته برای سنجش میزان ثبات سطوح دایره‌ای و غیردایره‌ای استفاده می‌نماید. به علاوه امکان تشخیص لغزندگی سطوح شیبدار، بررسی شکست تدریجی و همچنین ارزیابی اثر نیرو بر تغییر شکل را شامل می شود.

GeoStru.center

ویژگی هی نرم افزار GeoStru :

– تجزیه و تحلیل دیوار بتن آرمه

– قابلیت پشتیبانی دیوار در ستون و یا ستون های کوچک

– امکان تحلیل آب و یا لایه های آب

– بهینه سازی الگوریتم محاسبه تقویت برای دیوار های با بخش پله دار

– ارائه نمودار از نتایج تحلیل ها

– قابلیت استفاده از بار در سطوح مختلف

– قابلیت اصلاح نمودار افزایش رانش با توجه به زلزله

GeoStru

به روز رسانی :

1396/11/26 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *