دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه نرم افزار CIMCO – Win

CIMCO هر ماشین CNC بدون ارتباط با نرم افزارهایی که قادرند زبان آنها را بفهمند کارایی خاصی ندارند و مانند ماشین های دستی می باشند. نرم افزار CIMCO یک ابزار بسیار کارآمد و قدرتمند می باشد که در صنعت جزو شناخته شده ترین نرم افزارهای ویرایشگر کدهای CNC می باشد. با استفاده از نرم افزارهای طراحی طرح های خود را آماده کنید و با استفاده از CIMCO به استخراج کد بپردازید و برای ماشین کاری قطعه مورد نظر خود استراتژی های مختلف طراحی کنید. تقریبا کلیه برنامه نویسان سراسر دنیا برای ویرایش کدهای خود از این نرم افزار استفاده می کنند. ابزارهای متنوع و گسترده این نرم افزار سبب شده که برنامه نویسان برای هر منظور و هدفی از ابزارهای موجود بهره ببرند و با دستی باز به ویرایش کدها و هرچه بهینه تر کردن ماشین کاری و افزایش کارایی بپردازند.

سایر مشخصات : از جمله قابلیت هایی که باعث منحصربفرد شدن این نرم افزار گردیده است نوار ابزارها و منوهای پویا، ابزارهای پیشرفته و کارا مانند ابزارهای مقایسه فایل، پلاتر گرافیکی backplotter برای مهندسی مجدد و ابزارهایی جهت برنامه نوسی NC می باشد. بدون هیچ محدودیتی به ویرایش کدهای CNC بپردازید و نگران تعداد خطوط برنامه و یا کاراکترهای آن نباشید زیرا مجموعه ای کامل از ابزارها تمام اهداف کاربر را به نتیجه می رسانند. به آسانی دو برنامه را به صورت side-by-side در کنار هم قرار دهید و به مقایسه آنها بپردازید.

CIMCO.center

ویژگی های نرم افزار CIMCO :

– قابلیت کنترل و مدیریت برنامه های بزرگ

– دارای توابع خاص مانند شمارش خطوط، مدیریت کاراکترها، جایگزینی یک جمله با هر عبارت مورد نظر

– قابلیت مقایسه برنامه ها در کنارهم

– قابلیت پشتیبانی از فایل های Mazatrol و STL

– استفاده از راه حل های ۲D CAD برای حل مشکلات هندسی دو بعدی

– قابلیت ذخیره NC Backplots به صورت فایل های DXF

CIMCO

به روز رسانی :

1397/02/29 نسخه جدید اضافه شد.
  • 1 replies
    1. احمد says:

      از قدیم کاربرتونم و همیشه راضیم و بدون اتلاف وقت میتونم به برنامه های مورد نظرم دسترسی پیدا کنم.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *