دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه کامل مستند The Trials of Life

The Trials of Life: یکی از  کاملترین و جذاب ترین مجموعه مستند های حیات وحش میباشد.تاریخچه از رفتار طبیعی حیوانات در طبیعت توسط BBC نوشته شده است .برای اولین بار در بریتانیا توسط David Attenborough  در 12 قسمت با عنوانهای جذاب و دیدنی در سال 1990 ساخته شده است.هر یک از 12 episodes پنجاه دقیقه ای مراحله تولید مثل و زندگی از بچگی تا بزرگسالی و بررسی رفتار حیوانات و گونه های مختلف جانوری ، ویژگی های آنان از جنبه های مختلف از زمان تولد تا بزرگسالی این گونه از حیوانات را به تصویر میکشد.

The Trials of Life

 

قسمت 1 : Arriving (به دنیا آمدن و کودکی)

در این قسمت از شروع به دنیا آمدن جانوران پستاندار و تخمگذار تا رشد کامل آنان را مشاهده میکنید.اولین گام خطرناک از دنیایی به دنیای خطرناک تر را درچرخه زندگی پستانداران از نزدیک می بینید . تحویل دادن یک نوزاد در شرایط امن به این دنیای وحشی صرفا یک گام در یک سفر بزرک از طریق زندگی است .

 

قسمت 2 : Growing Up ( رشد )

بررسی ایجاد یک محیط امن برای رشد و زنده ماندن بچه هایشان و مراقبت از آنان تا بتوانند در این دنیای بی رحم وخشن زنده بمانند.پدر و مادر در یک سن خاصی آنان را رها کرده تا روی پای خود بایستن و این نکته برای هر جانوار مختلف میباشد . اولین جانوری که به آن پرداخته مبشود فیل است که بچه اش را بعد از 3 هفته از خود رها میکند زمانی که او دیگر به اندازه کاف ی بزرگ شدن و قادر به شنا کردن میباشد.حمایت و از خود گذشتگی پرستوها و غازها در روسیه برای جوجه هایشان که انان را تا مسافت 50 کیلومتر تاساحل همراهی میکنن. نگه داشتن بچه بر پشت خود کار عقرب است.اردکان مرغابی مسئولیت بچه را با هم تقسیم میکنن.دز این قسمت از موجوداتی همچون فیل,عقرب,خفاش, و دوران کودکی شامپانزه میپردازد.

 

قسمت 3  : finding food (پیدا کردن غذا)

این قسمت درباره رفتارو ارتباط اجتماعی با یکدیگر و پیدا کردن و انبار کردن غذا میباشد. مجموعه از گیاهان زیبا و مفید در آمریکا جنوبی زمین را برای تکثیر حیوانات و حیات گیاهی فراهم میکند.یافتن غذا در این منطقه هم آسان هست هم دشوار زیرا بعضی از گیاها سمی میباشند و این کار را برای پیدا کردن غذا سخت کرده است.جانورانی از قبیل میمون و سنجاب از این نوع گیاهان و میوه ها میل میکنن.تغذیه و شکار گونه های نظیر عنکبوت,مارمولک ها و ..

 

قسمت 4 : Hunting and Escaping ( شکارچی و شکار )

کشتن یا  مردن . فرار یا نابودی. مرگ و زندگی بصورت دوئل هر روز در این طبیعت وحشی برای زنده ماندن بین شکار و شکارچی اتفاق میافتد.در این دنیا برای بقاء باید از یک قانون پیروی کرد . بکش یا کشته میشی اگر برای زنده ماندن جنگ را انتخاب نکنن باید فرار کنن و یا بمیرن . در این قسمت مستند درباره زنده ماندن حیوانات قدرتمند و چگونگی زندگی آنان تصویربرداری میشود.

 

قسمت 5 :  Finding the Way ( پیدا کردن راه زندگی )

در این قسمت حیوانات برای پیدا کردن راه خود  دقت فوق العاده در سراسر جهان میکنن . این یکی از نکته های بسیار مهم برای بقائ جانوران است که کارشناسان هنوز با تکنولوژی ماهواره ای انان را پیدا کرده و تصاویر اندکی از این راز راه برای دیدن شما به تصویر کشیدن.

 

قسمت 6 : Homemaking ( خانه داری )

حیوانات برای ساخت مکان ای برای استراحت و نگهداری بچه های خود مانند یک هنرمند عمل میکنند . آنها برای بنا کردن خانه های بسیار متنوع از هنر ذاتی خود که خداوند درون وجود تک تک آنان قرار داده از جمله بافندگی و سفالگری و معدن و سنگ تراشی ردیابی و مجسمه سازی استفاده میکنن تا پناهگاه امن و راحتی بسازند .

 

قسمت 7 :   Living Together (زندگی با هم )

در این قسمت درباره زندگی اجتماعی حیوانات میپردازد. انواع مختلف حیوانات توسط زندگی با هم و اجتماعات فامیلی تکامل پیدا کرده انند و لین در همه حیوانات حیات وحش صادق است . انان با این که برای بقاء خود به دیگری حمله میکنن ولی با این که اگر روز ها گشنه باشن هیچ وقت به خانواده خود حمله نمیکنن . فقط در چند مورد خاص دیده شده . این زندگی در کنار هم نشان دهنده احتیاج آنان به یکدیگر میباشد که چقدر آنان جانوران باستانی و پیچیده ای میباشن برای نگهداری از نسل خود .اما در سایر حیوانات که از این خواص بهرمند نیستن فقط در حال تشکیل و تعادل ظریف همیشه در حال تغییرند.

قسمت 8 : Fighting ( مبارزه )

این قسمت  به جنگیدن حیوانات برای قدرت و یا سیر کردن خود میپردازد . مبارزه معمولا بین قدرت و غذا و دفاع از حریم شخصی برای همسر و زمین   میباشد .اما همه دعوا ها لازم نیست با خشونت فیزیکی باشد . بعضی از این مبارزات شکل نمایشی به خود میگیرد تا ایجاد یک سیگنال روانی برای رقبا باشد

 

قسمت 9 : Friends and Rivals ( دوستان و رقبا )

این قسمت احترام به دوستان و احتیاج حیوانات به زندگی اجتماعی است .بسیاری از حیوانات در گروها بصورت اجتماعی زندگی میکنن که ای موضوع برا ی آنان بسیار ضروری و سودمند میباشد . انان دوستان خود را به رسمیت شناخته و به قدرت رقبا ی خود احترام میگذارن با این حال باز هم مشکلاتی در سر راه زندگیشان وجود دارد .سیاست در حفظ مواد غذایی و اختلاف بر سر محل ساخت خانه و ….

 

قسمت 10 : Talking to Strangers (صحبت با غریبه )

تحقیقات زیاد و گسترده درباره اینکه آیا حیوانات با هم ارتباط برقرار میکنن یا به صورت کلی آیا آنان با هم صحبت میکنن . این یکی از بحث مهم در میان کارشناسان حیات وحش در حال حاضر است که بلاخره دیوید اتنبر توانست ثابت کند در این مستند که چطوری با حیوانات میتوان ارتباط برقرار کرد و حتی با هم صحب میکنن این قسمت بسیار جالب میباشد لطفا از دست ندهید.

 

قسمت 11 : Courting ( قضاوت )

این قسمت روش هایی را که برای جذب همسر ( عمدتا پرندگان ) مورد استفاده قرار می گیرد را بررسی می کند . در این قسمت به هند سفر کرده تا Florican فلوریکان را مورد مطالعه قرار دهیم . همچنین در این قسمت حیوانات دیگر نیز مانند نهنگ ها و … مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرد .

 

قسمت 12 : Continuing the Line ( ادامه مسیر )

این قسمت به این مقوله می پردازد که گون ها به چه معیارهایی دست می یابند که ژن آنها تکامل یافته به نسل بعدی منتقل می شود . بطور مثال فیل های ماده حاملگی طولانی مدت ( 22 ماه ) دارند و در انتخاب همسر سعی بر این دارند که همسری قوی و شایسته داشته باشند تا نسل بعدی آنها نیز به این شکل باشند .

 

 

 

The Trials of Life

  • 4 replies
    1. حامد says:

      آقا دوبله که نمیذارید حداقل یه زیرنویسی چیزی بذارید آدم بفهمه اینا چی میگن ما بچه آمریکا و انگلیس نبودیم که زبان اینارو بفهمیم.

      پاسخ دادن
      • میلاد سعیدی says:

        سلام دوست عزیز. چون اموزش ها سریعا قرار میگیرد، به همین خاطر زیرنویس و دوبله هنوز موجود نیست.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *