دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه کامپوننت های WebSupergoo ABCocr / ABCpdf v11.202 / ImageGlue v7.5 – Win

WebSupergoo شرکت WebSupergoo یک مجموعه قدرتمند در زمینه تولید و عرضه محصولات مربوط به وب سایت ها و سرورهای ویندوزی می باشد. این شرکت در ارئه محصولات بی نظیر خود توانسته نظر بسیاری از خریداران بزرگ و شرکت های بزرگ را به خود جلب کند. از جمله مشتری های بزرگ آنها شرکت مایکروسافت و Hewlett-Packard می باشد. در اینجا سه کامپیوننت فوق العاده مفید و با ارزش برای برنامه نویسان .NET ارائه شده است. کامپوننت ImageGlue .net امکان ایجاد، ویرایش و مدیریت تصاویر با کیفیت برای وب سایت شما را فراهم می آورد. شما با استفاده از زبان های C#، VB و ASP قادرید با این ابزار ارتباط برقرار کنید. از جمله ویژگی های بارز این کامپوننت امکان کار با بیش از 80 فرمت مختلف تصویر از جمله BMP, PNG, TIFF, JPEG/JFIF, GIF, Photoshop, QuickDraw PICT, Targa و… می باشد.

سایر مشخصات : کامپوننت ABCocr .net یک ابزار درخور توجه برای پشتیبانی از OCR می باشد که قطعاً این روزها بسیار مورد توجه می باشد. مهمترین ویژگی این کامپوننت پایداری آن و نبود هیچ گونه باگی می باشد. کامپوننت ABCpdf .net یک ابزار بسیار مفید برای ایجاد فایل های PDF از فایل های HTML با شتیبانی از CSS می باشد. از جمله مهمترین قابلیت های این کامپوننت پشتیبانی از PDF/AT ، پشتیبانی از اسناد PDF بزرگ و حجیم، بهینه سازی و کاهش حجم اسناد، سازگاری با PostScript برای ایمپورت و اکسپورت EPS و… می باشد.

WebSupergoo.center

ویژگی های مجموعه کامپوننت های WebSupergoo :

– پشیبانی ABCpdf .net  از ورد، اکسل و پاورپوینت، XPS, WPF، دارا بودن افکتهای مختلف برای تصاویر

– وجود وب سایت های آزمایشی که توسط شرکت ارائه شده تا کاربرد این کامپوننت ها را بیشتر درک کنید.

– بهره برداری ABCocr .net از پردازش چند هسته ای

WebSupergoo

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/6/8 نسخه جدید ABCpdf v11.202 / ImageGlue v7.5 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *