دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه Alfred Hitchcock – The Masterpiece Collection

آلفرد هیچکاک، یک کارگردان خلاق و بسیار معروف در سطح جهانی است . آلفرد هیچکاک افسانه ای، تعدادی از فیلم های هیجان انگیز و فراموش نشدنی کلاسیک سینما را کارگردانی کرده است . این مجموعه، شامل 14 فیلم تحسین برانگیز به کارگردانی او به نام های Saboteur (1942), Shadow of a Doubt (1943), Rope (1948), Rear Window (1954), The Trouble With Harry (1955), The Man Who Knew Too Much (1956), Vertigo (1958), Psycho (1960), The Birds (1963), Marnie (1964), Torn Curtain (1966), Topaz (1969), Frenzy (1972) و  Family Plot 1976 می شود . این مجموعه در 6 دی وی دی Bluray با حجم کلی 150 گیگابایت در فروشگاه دانلود فارسی ارائه می شود . همچنین در این مجموعه برای هر فیلم، تعدادی فایل های اضافه مانند : پشت صحنه ها، تریلر ها، بخش های مورد علاقه و تصاویر تولیدی و … نیز جای داده شده است . برخی از فیلم های موجود در این مجموعه جزو معروف ترین فیلم های ساخته شده تاریخ می باشند . فیلم های بسیار معروفی همچون Vertigo و Rear Window که از سایت IMDB نمره 8.5 از 10 را گرفت نیز در این مجموعه فوق العاده، موجود است . پس اگر از علاقه مندان فیلم های کلاسیک هستید، به شما پیشنهاد میکنیم این مجموعه به یاد ماندنی را همین حالا سفارش دهید .

اسامی تعدادی از بازیگران در فیلم های موجود در این مجموعه : Kim Novak, Sean Connery, Anthony Perkins, Jon Finch, John Forsythe, Joseph Cotton, Doris Day, Cedric Hardwicke, Edmund Gwenn, Janet Leigh, Grace Kelly, James Stewart, Farley Granger, Robert Cummings, Otto Kruger, Alan Baxter, Patricia Hitchcock, John Dall, Paul Newman, Shirley MacLaine, Raymond Burr, Julie Andrews, Tippi Hedren

 

Alfred Hitchcock The Masterpiece Collection - Screen

 

مشخصات دیگر مجموعه Alfred Hitchcock – The Masterpiece Collection :

– ژانر : هیجان انگیز، درام، رازآلود و …

– کارگردان : Alfred Hitchcock

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p

– فرمت فایل : MKV

– مدت زمان کل فیلم های موجود در مجموعه : 1759 دقیقه

– زمان انتشار DVD : 30 اکتبر 2012

– استودیو سازنده : Universal Studios

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

– حجم : 150 گیگابایت

– لینک مرتبط : Amazon

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *