دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه کامل تصاویر Author’s Image Collection

مجموعه بزرگ Authors Image Collection از تصاویر زیبایی تشکیل شده است که دارای موضوعات مختلفی می باشند . این مجموعه شامل تصاویر بسیار با کیفیت و متنوع از کشورهای مختلف و مکان های دیدنی آن ها و عکس های توریستی می باشد . در این مجموعه می توانید تصاویر زیبا و با کیفیتی از کشور های زیبا و دیدنی مانند فرانسه، ترکیه و … را پیدا کنید و از آنها برای کار ها و اهداف مختلفی استفاده کنید . تصاویر موجود در این مجموعه برای هنرمندان مختلف به خصوص عکاسی بسیار ارزشمند می باشد و یافتن چنین مجموعه بزرگی از تصاویر توریستی و دیدنی از کشورهای مختلف جهان کار دشواری است . پس اگر به عکاسی علاقه مند هستید، به شما پیشنهاد می کنیم این مجموعه فوق العاده را از دست ندهید . در این مجموعه عکس های بسیار زیادی از مکان های دیدنی و توریستی جهان وجود دارد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند و با مکان های زیبای جهان آشنا کند . در زیر می توانید نمونه هایی از تصاویر موجود در این مجموعه را مشاهده کنید .

لیست موضوع تصاویر موجود در این مجموعه : South America, Indochina, Thailand Israel & Palestinian, Spain – Andalusia, Portugal – Madeira, France, Paris, Palace of Versailles, Caribbean, Indian Ocean, World Landscapes, North Africa, Spain, Turkey, Istanbul, Motherhood, Aviation Motorised Flight, Creatives Colors, Egypt II, Charente – French region, Limousin – French region, Tunisia, Sahel and Hammamet, Polynesia – French region, Spain – Barcelona, Spain – Castile and Leon, Peru و Senegal می باشد .

 

Authors Image Collection The Best Tourism & Travel Pictures - Screen

 

سایر مشخصات مجموعه Authors Image Collection :

– فرمت تصاویر : JPG

– رزولوشن : Full HD و بالاتر

– حجم کلی فایل ها : 30.8 گیگابایت

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *