دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه Evermotion Archinteriors Vol 21

در این بخش از این مجموعه گرافیکی ما به باز کردن کامل بحث نور پردازی می پردازیم . نور پردازی سه بعدی می تواند جلوه بسیار زیبایی را به خانه ، محل کار ، اتاق خواب ، اتاق کودکان و نمای بیرونی ساختمان بدهد . شما وقتی که به جشنی دعوت می شوید پس از ورود به جشن اولین چیزی که نظر شما را به خودش جلب می کند نور پردازی آن جشن است و باعث می شود حس خوبی در شما ایجاد شود . یا به طور مثال در عکاسی ها هم از نورپردازی استفاده می شود زیرا می تواند جذابیت و زیبایی را به تصویر بدهد که بدون نور پردازی این امر ممکن نیست . نور پردازی زیبا کاری می کند که دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار ما و یا وسایلی که در ساخت دکوراسیون به کار رفته است بیشتر خودشان را نشان دهند . شرکت Evermotion که شرکت سازنده این مجموعه بی نظیر است کوشیده است تا در این مجموعه ها ایده هایی را برای شما به نمایش بگذارد که شما حتی تصورش را هم نمی کنید که چقدر می توانند زیبا باشند . در طراحی دکوراسیون داخلی نور پردازی اصل بسیار مهمی می باشد . چند سالی است که ما در ایران نما هایی را از ساختمان ها می بینیم که برای چند ثانیه نگاه های ما را به خود خیره می کند . زیرا در آن از رنگ های مختلفی استفاد شده است تا زیبایی را دو چندان کند . در این مجموعه همه نمونه ها برای V-ray و 3dsmax 9 آماده شده است.

دانلود مجموعه Evermotion Archinteriors Vol 21

در طراحی دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار تمامی قسمت ساختمان مهم است و نمی توان گفت که مثلا اتاق خواب مهم تر از آشپزخانه است . زیرا از نظر هر کس ممکن است بخشی از خانه مهم تر باشد . یکی دیگر از طراحی ها در سبک نور پردازی ، نورپردازی مخفی است که در این مجموعه نیز به آن اشاره شده است . در مجموعه بعد بیشتر راجبه این نور پردازی های مخفی صحبت خواهیم کرد .

دانلود مجموعه Evermotion Archinteriors Vol 21

Evermotion Archinteriors Vol 21

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *