دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه Evermotion Archinteriors Vol 6 – 10

Evermotion Archinteriors Vol 6 – 10 ادامه فصل قبل از همین مجموعه می باشد که در مورد مباحث گرافیکی و مدل های سه بعدی آماده بود . در این فصل به پنچ بخش بعدی این مجموعه می پردازیم . در فصل ششم می خواهیم به 10 صحنه تجسم shadered که قابل نمایش است بپردازیم تا اصلاعات بیشتری را درباره دکوراسیون داخلی و مدل های سه بعدی این مجموعه به دست بیاوریم . در فصل ششم همه صحنه ها تنها برای V-ray 1.5 با 3ds مکس 8 آماده شده است . و مشخصات سیستم توصیه شده برای این بخش و این مجموعه : پردازنده Intel Core Duo با 4GB رم، و سیستم های 64bit می باشد .

 ‫‏‫‫دانلود مجموعه Evermotion Archinteriors Vol 6 - 10

در فصل هفتم ، هشتم ،نهم و دهم هم در مورد این ده صحنه تجسم shadered می پردازیم ، زیرا این ده صحنه از مهمترین بخش های این مجموعه است . 

 ‫‏‫‫دانلود مجموعه Evermotion Archinteriors Vol 6 - 10

ما در این فصل فقط به شناسایی دکوراسیون ها ، مدل های سه بعدی آماده می پردازیم تا بتوانیم ایده هایی را خلق کنیم که مورد رضایت شما قرار بگیرد .ما با شنیدن کلمه دکوراسیون اولین فکری که به ذهنمان می رسد مبلمان و میز و صندلی است . اما این ها در ظاهر کار می باشد زیرا ابتدا باید زیر سازی انجام شود و بعد ظاهر سازی ها انجام گیرد . دکوراسیون نقش بسیار مهمی در زیبایی خانه ، محل کار و هر جای دیگری می تواند داشته باشد . مدل های سه بعدی به شما کمک می کند تا نمای خانه خود را قبل از دکوراسیون شدن ببینید تا بتوانید تصمیم بهتری را در مورد خانه خود و زیبایی و شکیل بودن آن بگیرید . در چند سال گذشته که این مجموعه ها هنوز آماده نبود ، مردم دکوراسیون خود را انتخاب می کردند ولی بعد از اینکه تمام می شد از دکوراسیونی که کردند پشیمان می شدند و یا بعد از چند وقت دل آن ها را می زد . اما اکنون شما با این مجموعه می توانید به راحتی بهترین مدل دکوراسیون را برای خانه خود انتخاب کنید و این اطمینان را داشته باشید که هیچگاه از مدل آن خسته نمی شوید .

Evermotion Archinteriors Vol 6 – 10