دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مدل سه بعدی پایگاه فضایی Kitbash3D – Space Colony

این مجموعه حاوی مدل های سه بعدی کاملا حرفه ای می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید شهرها و پایگاه های فضایی پیشرفته ای ایجاد نمایید. شما می توانید زیستگاه های واقع گرایانه در سیاره های مختلف ایجاد کنید یا اینکه می توانید پایگاه های فوق پیشرفته ی نظامی بسازید. این مجموعه دارای مدل های زیبایی از پل های الکترونیکی، ابزارهای ساخت و ساز، آنتن های پیشرفته، مخزن های بزرگ، پنل های آفتابگیر، و پایگاه های تحقیقاتی می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید صحنه های علمی-تخیلی جذابی برای پروژه های خود ایجاد کنید. مدل های این مجموعه با فرمت MA | .MAX | .OBJ | .FBX. در اختیار شما قرار می گیرند و دارای تنظیمات UV و تکسچر می باشند. شما می توانید از این مدل ها در نرم افزارهای محبوبی نظیر تری دی مکس، مایا، اتوکد، و بلندر استفاده کنید و ایده های خود را به کمک آنها تجسم سازی نمایید. شما می توانید سایر مشخصات این مجموعه ی فوق العاده را در ادامه مطالعه کنید.

Kitbash3D – Space Colony center

مشخصات مدل سه بعدی منطقه جنگی Kitbash3D – Space Colony :

فرمت فایل ها : MA، OBJ، FBX، MAX

– تعداد پالیگان ها : 1.1 Million

– تعداد رئوس : 1.1 Million

– تکسچر : خیر

– متریال : خیر

– دارای ریگ : خیر

– دارای انیمیشن : خیر

Kitbash3D – Space Colony

  • 1 replies
    1. علی says:

      عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *