دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی 2017 The Keepers

مستند فوق العاده در خواهر کتی و قتل او. این داستان سوءاستفاده و چگونگی کلیسای کاتولیک آن را شرح می دهد. مستند داستان های دخترانی را که توسط کشیشان مدرسه آنها مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، به اشتراک می گذارند و این که چگونه مدرسه، اسقف اعظم و پلیس آن را تحت پوشش قرار داده و نحوه اتخاذ آنها برای جنایات وحشتناک را مورد بررسی قرار می دهد.این مستند که در هفت قسمت ارائه شده است با استفاده از اسناد و مدارک، گفتگو ها ، فیلم های گرفته شده ، مصاحبه با خانواده ی قربانیان و … تا بتواند پاکی و قداست بعضی از کلیسا ها و کشیک های آن ها را به چالش بکشد و چهره ای دیگر فراتر از تصور از آن ها به نمایش بگذارد. پرده از راز یک مرگ مشکوک بر می دارد.مستندی که توجه همگان را به خود معطوف کرد باعث شد خیلی از ناگفته هایی که تا کنون در موردش هیچ کس در مرود آن جرات صحبت نداشت بر سر زبان عموم بیافتد.

The Keepers.2017.www.download.ir

Keepers یک سریال وب مستند آمریکایی هفتگی است که در 19 مه 2017 در شبکه Netflix منتشر شد و توسط رایان سفید کارگردانی شد.این سری به بررسی قتل غیرقانونی سلسله خواهر کاتی Cesnik که به انگلیسی و نمایشنامه در دبیرستان اسقف اعظم کیوف بالتیمور آموزش داده شد و اعتقاد دانشجویان پیشین او مبنی بر اینکه مخفیانه توسط مقامات وجود دارد، پس از اینکه مشکوک به کشیش در مدرسه A جوزف ماسکل، متهم به سوء استفاده جنسی بود.

برنده 2 جایزه و نامزد 6 جایزه بین المللی

اطلاعات مستند سریالی Keepers 2017 :

+ کارگردان : Ryan White

+ نویسنده : —

+ ستارگان : Gemma Hoskins, Tom Nugent, Abbie Schaub

+ محصول کمپانی :  Film 45, Tripod Media

+ ساخت کشور : USA

+ تاریخ انتشار :  19/ May /2017

+ زبان : English

+ ژانر : Documentary | Crime

+ تعداد فصل و قسمت : 1 فصل و 7 قسمت

+ زیرنویس : —

+ نمرات : نمره فوق العاده 8.2/10 از میزان رای 8700 نفر در سایت IMDb

Keepers 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *