دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند The Secret Life of the Dog زندگی اسرار آمیز سگ

The Secret Life of the Dog

مستند زندگی اسرار آمیز سگ روایتی است از رابطه ای که بین انسان و سگ وجود دارد و چگونه این رابطه به این عمیقی تنها میان انسان و سگ می باشد و میان انسان و سایر حیوانات اهلی این رابطه بر قرار نیست. همچنین به بررسی خواص پزشکی وجود سگ و درمان بسیاری از بیماری ها با نمونه گیری از ژنتیک سگ بررسی می شود.

تحقیقات در مورد سگ‌ها شتاب بیشتری می‌گیرد و دانشمندان در حال بررسی آنها هستند که قبلاً هرگز انجام نشده بود. از آخرین شواهد فسیلی گرفته تا توالی‌یابی ژنوم سگ‌ها، تا آزمایش‌های شناختی، سگ‌ها به سرعت به شامپانزه‌های جدید تبدیل می‌شوند تا دریچه‌ای برای درک خودمان باشند.

این رابطه از کجا می آید؟ در سیبری، یک آزمایش منحصر به فرد پرورش راز شگفت انگیز چگونگی تکامل سگ ها از گرگ را آشکار می کند. دانشمندان سوئدی نشان می‌دهند که چگونه پیوند انسان/سگ توسط هورمون قدرتمندی که مسئول پیوند مادران با نوزادانشان است، کنترل می‌شود.

چرا سگ ها در خواندن احساسات ما اینقدر خوب هستند؟ Horizon با بتسی، باهوش ترین سگ جهان آشنا می شود و توانایی های باورنکردنی او را با توانایی های کودکان مقایسه می کند. بهترین دوست انسان اخیراً یک قدم فراتر رفته است – به ما کمک می کند ژن های مسئول ایجاد بیماری های انسانی را شناسایی کنیم. مستند The Secret Life of the Dog را با کیفیت خوب برای دانلود قرار گرفت.

 

 

توضیحات مستند :

– نام فارسی مستند : زندگی اسرار آمیز سگ

– نام انگلیسی مستند : The Secret Life of the Dog

– محصول : BBC Horizon

– سال انتشار : 2010

– زبان : انگلیسی

– مدت زمان : 58 دقیقه

– حجم : 400 مگابایت

– کیفیت : HDTV Rip Mkv

– زیرنویس فارسی : ندارد

نام: The Secret Life of the Dog
شرکت سازنده: BBC Horizon
تاریخ انتشار: 2010
کیفیت: HDTV Rip Mkv
زیرنویس: ندارد
زبان: انگلیسی
مدت زمان پخش: 58 دقیقه
منتشر کننده: BBC Horizon
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *