دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی 2016-2000 Rick Steves best of Europe PBS Series

ریک استیوس، مسافرتی آمریکایی، بینندگان را از طریق شهرهای مورد علاقه خود در اروپا هدایت می کند.نویسنده کتاب راهنمای و میزبان تلویزیون مسافرتی ریک استیوس اقتدار محترم آمریکا در سفرهای اروپایی است. ریک اولین سفر خود را به اروپا در سال 1969 انجام داد، با کارخانه های پیانو با پدرش، وارد کننده پیانو سفر کرد. به عنوان یک ساله 18 ساله، ریک شروع به مسافرت کرد و با آموزش درسهای پیانو به سفرهای خود پرداخت. در سال 1976، او شروع به کسب و کار خود، ریک Steves اروپا، که از عملیات یک مرد به یک شرکت با کارکنان از 100 تمام وقت، کارکنان خوب در ایستگاه مرکزی خود در ایالت واشنگتن، رشد کرده است. در آنجا او بیش از 50 کتاب راهنمای مسافرت اروپایی، سری مسافرتی محبوب آمریکا در تلویزیون عمومی، نمایشگاه رادیویی ملی در ساعت هفتگی، یک ستون سندیکال هفتگی و اطلاعات سفر رایگان از طریق مرکز مسافرت و ricksteves.com ارائه می دهد. ریک استیو اروپا نیز یک برنامه تور اروپایی را اجرا می کند. ریک استیوس زندگی و کار خود را در زادگاه خود را از ادونز، واشنگتن. پنجره دفتر او به دبیرستان قدیمی خود نگاه می کند.

Rick Steves best of Europe PBS Series.2000.2016.www.download.ir.Poster

Rick Steves Europe یک سریال تلویزیونی مستند تلویزیونی طولانی است که در PBS پخش می شود. سریال توسط مسافر آمریکایی و شخصیت تلویزیونی، ریک استیو، میزبان است، او در سراسر قاره اروپا سفر می کند، تجربیات خود را در طول مسیر نشان می دهد. این نمایشگاه در تاریخ 3 سپتامبر 2000 پخش شد. از آن به بعد در مجموع 9 فصلی و 115 قسمت پخش و پخش شده است.فصل 10 شروع به تیراندازی در ماه سپتامبر 2017 کرد و در پاییز 2018 با یک ساعت طولانی ویژه در مورد دریای مدیترانه به هوا در ژانویه 2019 آغاز خواهد شد.

اطلاعات مستند سریالی Rick Steves best of Europe PBS Series 2000-2016 :

کارگردان : Rick Steves

نویسنده : Rick Steves

ستارگان : Rick Steves

محصول کمپانی :  Back Door Productions

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : ravel documentary

تاریخ انتشار : 200

+ تعداد فصل و قسمت : 9 فصل و 115 قسمت

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.4/10

Rick Steves best of Europe PBS Series 2000-2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *