دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی 2017 Five Came Back

این مستند در مورد پنج کارگردان معروف که در جنگ جهانی دوم مشغول به فیلم سازی بوده اند.5 کارگردانی که زشتی و زیبایی جنگ های جهانی دوم را به جهانیان نشان دادند.آن ها به صورت داوطلبانه به جنگ جهانی دوم  می پیوندند و همه با فکری روشن ، سعی در آشکار سازی جنگ جهانی برای دیگران و جلوگیری از ادامه آن قدم میگذارند.این پنج نفر به نام های  William Wyler (presented by Steven Spielberg), Frank Capra (Guillermo del Toro),  Stevens George (Laurence Kasdan), John Ford (Paul Greengrass) and John Huston (Francis Ford Coppola . در این مستند از آرشیو 100 ساعته قابل استفاده ای که باقی مانده است استفاده و بسیاری از دوستان و نزدیکان این افرار صحبت شده و بسیاری از صحنه ها و اتفاقاتی که در جنگ جهانی دوم  از آن عموم بی اطلاع هستند صحبت و آشکار می شود.

Five Came Back .www.download.ir

 یک مستند آمریکایی است که بر پایه کتاب «پنج بازگشت به خانه: داستان داستان هالیوود و جنگ جهانی دوم توسط مارک هریس روزنامه نگار» چاپ 2014 میلادی.این مستند به عنوان مستند مستقل در نیویورک و لس آنجلس منتشر شد و به عنوان یک سری سه قسمت در Netflix در تاریخ 31 مارس 2017 منتشر شد. این مستند بر پنج کارگردان – جان فورد، ویلیام وایلر، جان هوستون، فرانک کاپرا و جورج استیونز متمرکز است – که کارهای مرتبط با جنگ آن توسط فیلمسازان مدرن به ترتیب پل گرینگراس، استیون اسپیلبرگ، فرانسیس فورد کوپولا، گیلرمو دل تورو، ولارنس کسند.مریل استریپ، که به عنوان راوی عمل می کند، جایزه نخست امی را برای سخنران برجسته برای عملکردش به دست آورد.

اطلاعات مستند سریالی Five Came Back 2017 :

+ کارگردان : Laurent Bouzereau

+ بر اساس : by Mark Harris- Five Came Back: A Story of Hollywood and the Second World War

+ ستارگان : Francis Ford Coppola, Guillermo del Toro, Paul Greengrass

+ محصول کمپانی :  Amblin Television, IACF Productions, Netflix

+ ساخت کشور : United States

+ تاریخ انتشار : March 31, 2017

+ تعداد فصل و قسمت : 1 فصل و 3 قسمت

+ زبان : English

+ نمرات : IMDb 8.4/10

Five Came Back 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *