دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی 2017 The Vietnam War

جنگ ویتنام، داستان حماسی یکی از رویدادهای پی در پی، ناسازگاری و بحث برانگیز در تاریخ آمریکا را به تصویر می کشد,در این سریال، ابعاد انسانی جنگ را از طریق شهادت تقریبا 80 شاهد از طرف دیگر – آمریکاییانی که در جنگ و دیگران با آن مخالف بودند، و همچنین جنگجویان و غیرنظامیان از ویتنام شمالی و جنوبی، در معرض دید عموم قرار می دهند.ده سال در ساخت این مجموعه شامل فیلمهای آرشیو شده از منابع مختلف در سراسر جهان، به ندرت دیده شده و دیجیتالی است، عکس هایی که توسط برخی از عکاسان برجسته روزنامه نگار قرن بیستم، تلویزیون های تلویزیونی تاریخی، فیلم های خانگی آویزان و ضبط های صوتی مخفی گرفته شده است.از داخل ادارات کندی، جانسون و نیکسون. جنگ ویتنام دارای بیش از 100 ضبط موسیقی نمادین از بزرگترین هنرمندان دوران و فراموش نشدنی موسیقی اصلی از ترنت Reznor و آتتیک راس و گروه جاده ابریشم Yo-Yo Ma.

این مجموعه حدود 30 میلیون دلار هزینه شده و بیش از 10 سال طول کشیده.این توسط Ken Burns و Novick، که قبلا در The War 2007، بیس بال: Inning دهم (2010)، و ممنوعیت (2011) همکاری کردند.محققان این فیلم همچنین بیش از 24،000 عکس را مشاهده کرده و 1500 ساعت فیلم های بایگانی را مورد بررسی قرار دادند. در این سریال 17 و یک چهارم ساعت، صحنه هایی وجود دارد که شامل 25 جنگ، که 10 مورد صحنه های دقیق است که مستند سازی و توصیف اقدام از دیدگاه های مختلف است.

 

 

 

نام: The Vietnam War
شرکت سازنده: Florentine Films
امتیاز imdb: 9.1
زیرنویس: دارد
زبان: انگلیسی
محصول کشور: آمریکا
کارگردان: Ken Burns and Lynn Novick
نویسنده: Geoffrey C. Ward
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/05/05 زیرنویس فارسی فصل اول به صورت کامل اضافه شد.
  • 10 replies
    1. ءMo says:

      من مستند از جنگ جهانی اول و دوم (مخصوصاً دوم) زیاد دیدم و میتونم بگم یک آرشیو عالی از مستندهای دانلودی و ضبط شده از ماهواره دارم ولی تابحال در مورد این جنگ پر هزینه مستند خاصی ساخته نشده بود و شخصاً اطلاعات خیلی خیلی کمی در موردش داشتم. اما میرسیم به مستند ویتنام که یکی از بی نظیرترین مستندهایی بود که تابحال دیدم. 10 قسمت کامل همراه با جزئیات و صحبت های کهنه سربازهای جنگ ویتنام با موزیک و تدوین بی نظیر و صدای معرکه راوی مستند که جای هیچ حرف و حدیثی نداشت. قسمت آخر هم بیشتر از بقیه تاثیرگذار بود.
      از مدیران سایت ممنونم که با کیفیت خوب برای دانلود قرار دادن و پیشنهاد میکنم همه ببینن.

      پاسخ دادن
    2. spk says:

      ممنون از مستندهایی که برای دانلود میذارید. در مورد این هم باید بگم که متاسفانه فایل های یکدستی قرار ندادید و بعضی پارت ها با کیفیت و لوگوی متفاوتی از بقیه هستن مثلاً پارت 6 رو با لوگوی بی بی سی و با کیفیت اچ دی قرار دادید ولی بقیه پارت ها با کیفیت 360p و با یک لوگوی دیگه. پارت اول هم کلاً لوگو نداره.

      پاسخ دادن
    3. محمد says:

      با عرض سلام . خسته نباشید.زیرنویس فارسی این مستند هم اکنون موجود است.با تشکر

      پاسخ دادن
    4. محسن says:

      اگر ممکنه زیرنویس انگلیسی یا فارسی رو هم به صورت مجزا بذارید ممنون میشم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *