دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی Devil’s Canyon + قسمت 5 و 6 فصل اول اضافه شد.

جستوجوی افراطی بوسی گوف، بن ون در والک و جان بلچیک به طور جداگانه به مناطقی از کانیون شیطان سفر می کنند که از طریق شرکت های بزرگ استخراج معدن مشغول به کار هستند. بدون جاده، بدون مسیریابی، بدون دوربین، بدون کمک. به تنهایی برای هفته ها، مردان در تلاش برای کشف طلا از بین بردن طلا و انجام هر کاری که برای زنده ماندن انجام می شود، گرفتار می شوند.نام فیلم بر گرفته از مکانی است به نام دره کوهی شیطان، دره جنوبی و دره جنوب غربی Paivia Peak، در کوههای سان برناردینو در ایالت سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، یک دره شیب دار است. کویر Creek کویر با قلعه های شرقی و غربی آن شاخه ای از حوضه رودخانه سانتا آنا است که اکنون توسط مخزن آبیاری و آب محلی در دهان آن قطع شده است.

Devil.s. Canyon.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کمپانی Magilla Entertainment که در 6 قسمت منتشر گردیده است.در مورد کوهای شیطانی تاکنون چندین مستند و فیلم سینمای نیز ساخته شده است.

اطلاعات مستند سریالی Devil’s Canyon :

کارگردان : —

نویسنده : — 

ستارگان :  Boyce Goff, Ben van der Valk, John Belcik

محصول کمپانی : Magilla Entertainment 

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Reality-TV

تاریخ انتشار :  6/ June /2017

+ تعداد فصل و قسمت : 1 فصل و 6 قسمت

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.8/10

Devil’s Canyon

به روز رسانی :

1397/03/03 -- قسمت 5و6 فصل اول اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *