دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی Killing Richard Glossip + قسمت سوم فصل 1 اضافه شد.

Killing Richard Glossip به دنبال داستان دو مرد محکوم به قتل – یکی در ردیف قاتل و دیگری محکوم به زندگی بدون حبس – که دو حساب بسیار متفاوت از آنچه که منجر به کشتن بری ون Treese در تاریخ 7 ژانویه 1997 در Best Budget Inn در اوکلاهما سیتی. ریچارد گلسپیک، مردی که هیچ اعتقادی به جنایات قبلی ندارد، به طور مداوم بیگناه خود را حفظ کرده است، و اصرار می ورزد که او هیچ اطلاعی از این ندارد که هر کسی قصد دارد کشتن ون ترسی را بکشد. جاستین اسنید، که به قتل قربانی اعتراف کرد و اثر انگشتش در اتاق یافت شد، به جای ریسک مجازات اعدام، به جایی رسید که به پلیس گفت که Glossip او را استخدام کرده است. همانطور که Glossip همچنان به اجتناب از اعدام توسط دولت اوکلاهما اجتناب ناپذیر است، دوربین های Berlinger در زمان واقعی به عنوان مدافع حقوقی خود درگیر می شوند تا شواهد جدیدی را که بی گناهی را ثابت می کند، کشف کنند.

ریچارد یوجن گلسپیک (به انگلیسی: Richard Eugene Glossip) : (زاده 9 فوریه 1963) یک مرد آمریکایی است که در حال حاضر در زندان اوکلاهاما در اعدام محکوم شده است. وی پس از محکومیت قتل “باروی ون ترسی” در سال 1997 محکوم شد. جاستین اسنید، مردی که ون تریس را کشت، موافقت کرد که در برابر شهادت علیه گلسپی، مجازات کند، و حکم زندانی بدون حبس را دریافت کند.Glossip دریافت کننده توجه بین المللی به علت ماهیت غیر معمول اعتقاد وی است، که شواهد و مدارک بیشتری را تأیید می کند.

Killing Richard Glossip.www.download.ir

شروع ساخت مستند در آکوست سال 2016 میلادی آغاز شد و در ابتدای 2017 اولین قسمت این مستند سریالی انتشار گردید . در حال حاضر چهار قسمت از این مستند منتشر گردیده است. محصول کمپانی RadicalMedia با حضور ستارگانی همچون  Paul Grace, Joseph le Compte, Alison Kawa .

اطلاعات مستند سریالی Killing Richard Glossip :

کارگردان : —

نویسنده : —

ستارگان :  Paul Grace, Joseph le Compte, Alison Kawa

محصول کمپانی : RadicalMedia, Third Eye Motion Picture Company

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 17/ April /2017

+تعداد فصل و قسمت : 1 فصل و 4 قسمت

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.5/10

Killing Richard Glossip

به روز رسانی :

1397/02/12 -- قسمت سوم فصل 1 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *