دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی Malcolm Douglas – Australia – Living With Crocodiles

مالکوم داگلاس یکی از اولین فیلمهای ماجراجویانه در استرالیا بود. او ارتباط عمیقی با مردم بومی داشت و از اوایل دهه 1960 سابقه زندگی سنتی خود را به ثبت رسانده است.مالکوم داگلاس پس از سفر 4 ساله به حیات وحش استرالیا، این ماجراجویی را به اولین فیلم مستند “در سرتاسر” تبدیل کرد. برای 40 سال آینده، او مستندات دیگری تهیه کرد و زندگی خود را برای حفاظت از محیط زیست و حفاظت از حیات وحش اختصاص داده است.Walkabout با مالکوم داگلاس (همچنین در “بوش با مالکوم داگلاس” شناخته می شود) مجموعه تلویزیونی 44 قسمت است که در آن استرالیا را با معجون خود به نام کللی سون بوندی…

Malcolm Douglas - Australia - Living With Crocodiles.1997.www.download.ir

اماکن هایی که در شرح قسمت شرح داده می شوند، به طور عمده به منطقه کیمبرلی استرالیای غربی مربوط می شود که بین 430 و 1100 کیلومتری غرب داروین، قلمرو شمالی است.مجموعه از سال 1969 تا سال 2001 که توسط او خانوادش در ظی سالها فیلمبرداری منتشر گردیده است.

اطلاعات مستند سریالی Malcolm Douglas – Australia – Living With Crocodiles :

کارگردان : Malcolm Douglas

نویسنده : Malcolm Douglas

ستارگان : Malcolm Douglas

محصول کمپانی : Malcolm Douglas Films

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 1997 تا 2001

مدت زمان : —

زیرنویس : —

نمرات : —

Malcolm Douglas – Australia – Living With Crocodiles

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *