دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی My Floating Home 2016

مارک و هالی یک زن و شوهر می باشند که در تمام طول زندگی خود دوست داشتند تا در خانه های شناور بر روی آب زندگی کنند . هنگامی که یک کشتی در اسکه Chichester Marina در انگلستان پهلو گرفت . آنها تصمیم به ساخت یک خانه معلق در آنجا گرفتند . در این راه آنها یک معمار زبده که برنده ی جایزه در حرفه ی خود نیز شده بود را استخدام کردند تا با یک طرح داستانی شاده به آنجا بیاید آن هم ساخت کف , سقف و پنجره برای آن خانه بود . بعد یکسری مسائل سخت و پیچیده طراحی خانه مدرن آنها مراحل پایانی خود را سپری می کرد و چیزی تا اتمام آن باقی نمانده بود . مارک و های داشتند به آرزوی دیرینه ی خود نزدیک می شدند .

دانلود مستند سریالی My Floating Home 2016

سایر توضیحات : مستند سریالی My Floating Home 2016 در ژانر Reality-TV بوده و در هر قسمت به بخشی از جهان سفر کرده و با افراد مختلف که ایدهای جالبی برای ساخت خانه های رویایی خود دارند آشنا می شویم . در این برنامه تلوزیونی Michael Daingerfield وظیفه ی مجری گری آن را برعهده دارد . او که در زمینه بازیگری فردی شناخته شده می باشد آثاری چون Arrow و The Killing را در کارنامه ی هنری خود دارد و به نحوی میزبان این برنامه جذاب تلوزیوینی به حساب می آید . فصل اول این مستند در 14 می 2016 شروع به پخش کرد و توانست بینندگان زیادی را جذب خود کند .

دانلود مستند سریالی My Floating Home 2016

– مشخصات مستند سریالی My Floating Home 2016 :

– ژانر : مستند – شوی تلویزیونی

– مجری برنامه : Michael Daingerfield

– استودیوی سازنده : Windfall Films

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 14 می 2016

– مدت زمان هر قسمت  : 21 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p HDTV

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

My Floating Home 2016

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *