دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند 2017 May It Last: A Portrait of the Avett Brothers

یک مستند،مستندی در مورد زندگی خوانندگان معروف پاپ  Judd Apatow و Michael Bonfiglio .از طرفداران قدیمی جاد آپاتو و مایکل Bonfiglio و فیلم برداری با دسترسی فوق العاده ای  که در طول دوره ای بیش از دو سال، ممکن است آن را آخرین پرتره صمیمی از تحسین کارولینای شمالی باند برادران Avett است، رسم نمودار افزایش دهه و نیم خود، در حالی که وقایع همکاری امروزی خود را با تهیه کنندگی معروف ریک روبین در این آلبوم چند نامزد دریافت جایزه گرمی “درست غم”، که در آمریکا ضبط / جمهوری منتشر شد. با فرایند ضبط عنوان پس زمینه، فیلم به تصویر می کشد یک پیوند مادام العمر و مشارکت خلاق منحصر به فرد، به عنوان اعضای گروه تحت ازدواج، طلاق، والدین، بیماری، و چالش های کسب و کار موسیقی.

 May It Last A Portrait of the Avett Brothers.2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی Judd Apatow and Michael Bonfiglio و با حضور ستارگانی  Bob Crawford, Jennifer Carpenter, Joe Kwon, Mike Marsh, Paul DeFiglia, Rick Rubin, Scott Avett, Seth Avett, Tania Elizabeth که همگی از ستارگان موسیقی ایالات متحده می باشند و دارای طرفداران بسیار می باشند.بودجه ساخت این انیمیشن نیم میلیون دلار بوده است و میزان فروش این مستند حدود 740 هزار دلار بوده است که به عنوانی می توان فروش قابل قبولی در نظر گرفت.

اطلاعات مستند May It Last: A Portrait of the Avett Brothers 2017 :

+ کارگردانان : Judd Apatow و Michael Bonfiglio

+ ستارگان : Bob Crawford, Jennifer Carpenter, Joe Kwon, Mike Marsh, Paul DeFiglia, Rick Rubin, Scott Avett, Seth Avett, Tania Elizabeth

+ ژانر : Documentary | Music

+ محصول کمپانی :  Apatow Productions, RadicalMedia

+ ساخت کشور : USA

+ زبان : English

+ مدت زمان : 1 ساعت و 44 دقیقه

+ نمرات : IMDb 8.7/10

May It Last: A Portrait of the Avett Brothers 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *