دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند Steve Irwin The Crocodile Hunter شکارچی کروکودیل

The Crocodile Hunter یکی از زیباترین و جذاب ترین مستندهای هست که تا به حال ساخته شده است.کارکتر اصلی این مستند به نام استیون “استیو” رابرت اروین که به زبان لاتین (Stephen “Steve” Robert Irwin) در ۲۲ فوریهٔ ۱۹۶۲ در ملبورن به دنیا آمد. یکی از چهره های سرشناس استرالیا در زمینه حیات وحش بود که به هنگام تهیه فیلمی از آبزیان با نیش یک سفره ماهی زهر آلود کشته شد . استیو اروین طرف مردمان استرالیا به لقب شکارچی  تمساح شهرت یافته‌است . او در برنامه های تلویزیون کار خود را با ساختن مستندات حیات وحش شروع کرد و از طرف استرالیا شهرت ملّی یافت . و با ساختن مستند شکارچی تمساح در کل جهان شناخته شد.

مستند The Crocodile Hunter از لحاظ بسیاری مورد نقد و تشویق علاقه مندان و طرفداران به این سبک از فیلم ها قرار گرفته است در این مستند مشاهده میکنید استیو آنقدر با تمساح بازی میکند تا بلاخره تمساح از شدت خشمش کم میشود یکی از رازهای استیو برای رفتن به پشت و گرفتن دهان تمساح خسته کردن آن میباشد. در یک لحظه که تمساح حواسش پرت میشود با یک ترفند حرفه ای سوار بر پشت تمساح شده و دهان او را با چسب میبندد این یکی از صحنه های جالب و جذاب این مستند است و بیشمار از این پلان های زیبا مشاهده میکنید. از بهترین کارهای استیو اروین میاشد ۵۰۰ میلیون بیننده در سراسر جهان در ۱۳۷ کشور برنامه شکارچی تمساح را مشاهده کردنند و کمک بزرگی برای ادامه دادن کار استیو بود.او نه تنها در کار خود بی باک و باهوش بود بلکه یک فرهنگسازی بزرگ برای ارتباط انسانها با حیات وحش را رواج میداد. The Crocodile Hunterدر سه قسمت تهیه شده  ما به شما دیدن این مستند فوق العاده راپیشنهاد میکنیم.

The Crocodile Hunter

شکارچی کرکدیل یک برنامه تلویزیونی در استرالیا به نمایش در آمد. استیو به همراه همسرش (تِری اروین)که او هم در زمینه حیات وحش فعالیت داشت در آموزش تمساح ها و مارهای سمی فعالیت داشتن امتیاز بالای این مستند بخاطر نزدیک بودن استیو به تمساح و لمس آنان و همچنین لمس کردن مارهای سمی  است. با یک اشتباه کوچک ممکن است فاجعه برگشت ناپذیر را پدیدار کند. جذابیت The Crocodile Hunter در حدی میباشد که بیننده نمیتواند خود را در آنجا تصور کند .بصورت گروهی به کار در باغ وحش استرالیا و اجرای نمایشهای زنده و تلویزیونی با حیوانات ادامه دادند. وی در سه فیلم سینمایی شرکت کرد که فیلم شکارچی تمساح (۲۰۰۲) برای وی شهرت و محبوبیت زیادی به همراه آورد.

توضیحات بیشتر :

نام مستند : The Crocodile Hunter – شکارچی کروکودیل

تهیه کننده : x

کارگردان :  x

سال تولید : 2005

زبان پخش : انگلیسی

کیفین پخش : 720p

زیرنویس فارسی : ندارد

Steve Irwin The Crocodile Hunter