دانلود مستند The Life of Mammals (زندگی پستانداران)

مطالع جامع دیوید اتنبرو David Attenborough’s  فیلمساز مشهور  حیات وحش در مستند The Life of Mammals زندگی پستانداران درباره گروه قابل توجهی از حیوانات که به صورت تکامل یافته با هم زندگی میکنند میباشد.که از شبکه BBC پخش شده است.در این مستند به بررسی مراحل تکامل پستانداران، شرایط زیست و رفتار آنها پرداخته می شود.درباره اجتماع این حیوانات و سوالهای برای چگونگی زندگی اجتماعی آنها میباشد . این مستند در 10 قسمت از سال 2002 تا 2003 ساخته شده و هر یک شامل موضوع جالب برای زندگی گروهی این حیوانات است .

The Life of Mammals

قسمت 1 : A Winning Design (یک طراحی برای برد )

در این قسمت مستند برای اولین بار در یک سری حماسه 10 بخشی که دیوید اتنبرو  به بررسی این مضوع در طبیعت که چرا پستانداران همچون انسان و حیوانات از موفق ترین و متنوع ترین موجودات در این سیاره میباشند .سفر او از استرالیا شروع میشود که صحنه های جاب و بسیار دیدنی را در بر میگیرد که شامل بررسی چگونگی تولید مثل  عجیب و غریب برای تخمگذاران و کیسه داران میباشد .پستاندارانی مانند صاریغ,کانگورو,جانوران کیسه دار شبیه خرس که چگونه جوان خودشان را در کیسه خود بزرگ میکنند.

قسمت 2 : Insect Hunters (شکارچیان حشرات)

در زمان قدیم پستانداران بزرگ مانند دایناسورها برای رفع گشنگی از حشرات استفاده میکردند اما بعد از فرو پاشی زمین توسط سوپر نووا بیشتر پستاندران غول پیکر از بین رفتن و فرصتی بزرگ برای احاطه زمین توسط حشرات به وجود می اید تا انان قلمع رو خود را وسیع کنن.دیوید اتنبرو در این قسمت به سراغ خفاش های عجیب و غریب ,مورچهخوار تیره که در شن و ماسه زندگی میکنن.جوجه تیغی میرود و شما را با آنها آشنا میکنند.

قسمت 3 : Plant Predators ( شکارچیان گیاهان)

گیاهان سمی مشکلاتی برای برخی از شکارچیان بزرگ به وجود میاورند . هم از نظر هضم و هم از نظر سمی بودن  برای گیاهخواران یک چالشی به وجود میاورد ولی با تمام این مشکلات این کار برای شکارچیان گیاهان کاری بسیار لذت بخش و جالب میباشد که دیوید اتنبرو در این قسمت به آن میپردازد که چرا خوردن گیاهان یکی از بزرگترین چالشها برای آنان است .

قسمت 4 : Chisellers (جوندگان)

جوندگان پستاندار زیادی در این سیاره زندگی میکنن که از گونه های مختلفی تشکیل شده اند .یکی از این گونه جانوران موش ها هستن که یکی از باهوش ترین و سریعترین جوندگان در این سیاره شناخته شده است .موش برهنه که تمام عمر خود را در زیر زمین میگذرانن. بزگترین جونده جهان به نام کاپیبارای در گله و گروهی در سراسر چمنزارهای وسیع امریکای جنوبی پیدا شده انند.

قسمت 5 : Meat Eaters (گوشت خواران)

از بزرگترین و سریعترین شکارچیان گوشتخوار کهن میتوان از ببر سیبری ,گرگهای ,روباه,پلنگ  را نام برد . در قسمت 5 مستند زندگی پستانداران درباره شکار کردن این شکارچیان و کمین کردن آنان برای گرفتن طعمه میپردازد .و در ادامه به حرکت دیوید اتنبرو از شمال به هند منجمد میپردازد و خطر  این شکارچیان برای حیوانات دیگر را مطرح میکند و تهدید انان برای انسان را توضیح میدهد.

قسمت 6 : The Opportunists ( منحصر به فردها )

برای تماشای پاندایی غول پیکر که رژیم غذایی خاصی دارد به باغ وحشی در آتلانتا می رویم . راکون ها را بررسی می کنیم که یکی از موفق ترین حیوانات هستند ، یکی دیگر از افراطی گرایان و یکی از عجیب ترین گونه ها نوعی حوک است که در اندونزی وجود دارد . حیوانات وحشی برای شکار متخصص شده اند . روباه ها برای شکار جوجه ها چطور مشهور شده اند ، از غار خفاش ها بازدید می کنیم ، به تماشای نوع خاصی از خرس های گریزلیمی نشینیم که برای شکار ماهی قزل آلا مهاجرت می کنند .

قسمت 7 : Return to the Water ( بازگشت به آب )

این قسمت تمرکز بر جانوران دریایی دارد . معرفی خزه های دریایی که بیشترین اشتها را دارند ، بررسی شیرهای دریایی که نوزادان خود را برای اولین بار در دریا همراهی می کنند ، نشان دادن موجوداتی که توسط خرس قطبی شکار می شوند ، ماهیگیری دلفین ها در نزدیکی جنوب شرقی آمریکا بررسی می شود ، همچنین زندگی نهنگ الاخصوص نهنگ کوهان دار مورد توجه قرار می گیرد .

قسمت 8 : Life in the Trees ( زندگی در درختان )

در این قسمت پستانداران باغی مورد بررسی قرار می گیرد . در جنگل های بارانی استوایی ، میمون ها ، خرس ها و تاماندو ها مورد بررسی قرار می گیرند . سنجاب های پرنده و کلونی 5 هزار ساله خفاش ها هم نمایش داده می شود و مورد بحث قرار می گیرد . هم چنین عقاب های خرابکار و تمساح ها هم در این قسمت نمایش داده می شوند .

قسمت 9 : The Social Climbers ( کوه نوردان اجتماعی )

اجتماعی ترین حیوانات میمو ها هستند که از یک هوش طبیعی برخوردارند . میمون های دروکولیس که در شب ها فعال هستند آنها را قادر می سازد تا منابع غذایی دیگری هم در آن زمان بدست آورند . دید رنگی میمون ها و شکار تیمی آنها باعث شده که آنها قوی تر از قبل شده باشند . دشمن میمون ها پلنگ می باشد که نمی توانند با رشد میمون ها مبارزه کنند .

The Life of Mammals

  • 2 replies
    1. ahmad ghorbani says:

      سلام خسته نباشيد.ببخشيد سوالمو اينجا مطرح ميكنم.توبازي هاي( ios)يه گيم گذاشتيد نوشته (دانلود با لينك مستقيم47 مگابايت)ودانلود از اپ استور با حجم 115 مگابايت.ولي هر كدوم يه ورژن هستند چه فرقي با هم دارند؟ايا 47 مگابايتي به ديتا نياز داره و 115 مگابايتي به ديتا نياز نداره؟

      پاسخ دادن
      • Saeed Safaee says:

        سلام نسخه های آی او اس که نیازی به دیتا ندارند و لینک مستقیم که شما میگید فایل نصبی بازی هستش که باید از طریق آیتونز در PC باز رو نصب کنید و دانلود از آیتونز هم مستقیم از استور آیتونز بازی رو دانلود می کنید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *