دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود موسیقی متن فیلم Kingsman The Secret Service

موسیقی متن فیلم Kingsman The Secret Service ، مجموعه ای از موسیقی های بی کلامی می باشد ، که در فیلم مردان پادشاه استفاده شده است . این فیلم که یک فیلم در سبک اکشن ماجراجویی می باشد ، در سال 2014 بوسیله Matthew Vaughn کارگردانی شده است . داستان این فیلم در رابطه با یک سازمان جاسوسی می باشد که یک پسرجوان خیابانی را به استخدام خود در می آورد ، پس از چند روز شخصی شروع به تحدید جهانیان می کند و جوان خیابانی مجبور به مبارزه با این تحدید می شود . آهنگ سازی این فیلم بر عهده Henry Pryce Jackman بوده است ، او که متولد سال 1974 می باشد ، یکی از معروف ترین و با استعدادترین آهنگ سازان انگلیسی می باشد . جکمن در طول فعالیت هنری خود آثار موفق بسیاری را از خود بجای گذاشته است ، که از موفق ترین آنها می توان به X-Men First Class ، Wreck-It Ralph ، Captain Phillips ، Captain America The Winter Soldier ، Big Hero 6 و The Interview اشاره کرد ، که برای آهنگ سازی این فیلم ها موفق به دریافت جوایز بسیاری نیز شده است .

تصاویری از موسیقی متن فیلم Kingsman The Secret Service

Kingsman The Secret Service OST 2015

مشخصات دیگر :

– ژانر : جنایی

– کارگردان : Matthew Vaughn

– شرکت سازنده : 20th Century Fox

– تهیه کننده : Adam Bohling

– نویسنده : Jane Goldman

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2014

– کیفیت پخش : 320KBPS

– فرمت فایل : MP3

  • 2 replies
      • Nima says:

        سلام
        دوست عزیز فایل رو تست کردم مشلی نداره ، اگر به ارور پسورد بر می خورید فایل رو ریپیر کنید اگر درست نشد باید فایل رو از اول دانلود کنید .
        پسورد : www.download.ir

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *