دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار آناتومی بدن انسان برای مک Essential Anatomy

نرم افزار Essential Anatomy ، یک نرم افزار قدرتمند و بسیار پیشرفته برای نمایش کامل آناتومی بدن انسان می باشد که به تازگی توسط کمپانی 3D4Medical.com برای کامپیوتر های مکینتاش منتشر شده است . این نرم افزار یک نرم افزار فوق العاده برای دانشجویان رشته های پزشکی به حساب می آید . نرم افزار دارای ابزار های حرفه ای و در حال حاضر دارای بیش از 8200 سازه مختلف از بدن انسان به صورت زنده و رنگی می باشد . Essential Anatomy در مک استور قیمت 34 دلار را دارا می باشد که هم اکنون می توانید به صورت رایگان از دانلود فارسی دریافت نمایید . نرم افزار Essential Anatomy دارای بخش های مختلفی مانند پوست ، اسکلت های مختلف بدن ، عضلات ، بافت همبند ، رگ ، عروق ، سیستم عصبی ، دستگاه گوارشی و تنفسی ، دستگاه ادراری ، لنفاوی و همچنین شامل مغز و قلب می باشد که می توانید به صورت خیلی حرفه ای به بررسی جزییات این اجزا و بسیاری دیگر بپردازید . نرم افزار Essential Anatomy دارای گرافیک بسیار خیره کننده و کیفیت سه بعدی می باشد و برتری آن نسبت به برنامه های دیگر موتور گرافیکی 3D سفارشی ساخته شده می باشد که به حداکثر رساندن کیفیت گرافیکی و محتوا از ویژگی های خوب آن نیز میباشد . قابلیت های هوشمندانه پیدا شده در داخل نرم افزار اجازه می دهد تا کاربر به نوار دور لایه هایی از ماهیچه از طریق “لایه بندی ابزار” بپردازد . Essential Anatomy دارای ناوبری آسانی نیز می باشد به گونه ای که می توانید فورا و یکپارچه به هر منطقه از بدن زوم کنید .

ویژگی های نرم افزار Essential Anatomy :

شامل بیش از 8200 ساختار آناتومیک بسیار دقیق

– نمایش و بررسی سیستم پوست ، اسکلتی ، عضلات ، بافت همبند ، رگها ، سرخرگ ها ، اعصاب ، تنفس ، گوارش ، ادراری تناسلی ، غدد لنفاوی و همچنین مغز و قلب

ایجاد پین های سفارشی با یادداشت ها و در هر نقطه بر روی مدل 3D

ساختار آناتومیک بسیار دقیق

کشف و مقایسه تفاوت های آناتومی بین مرد و  زن

موتور اختصاصی آناتومی ضروری توسعه یافت و بهینه سازی شده برای نمایش مدل های نسل تشریحی جدید

– دارای موتور گرافیکی 3D سفارشی

Essential Anatomy