دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ادوب ادج انیمیت سی سی برای مک Adobe Edge Animate CC 2015

Adobe Edge Animate CC نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای کاربران مکینتاش از طرف شرکت معروف Adobe عرضه شده است . این نرم افزار به طراحان وب سایت ها در ایحاد انمیشن های HTML تعاملی , چاپ و نشر دیجیتالی , تبلیغات غنی رسانه ای و … کمک می کند تا با استفاده از تکنولوژی تایم لاین به پویایی هر چه بهتر انمیشن های خود اضافه کرده و به بهترین نتیجه در کمترین زمان برسند . این نرم افزار به هر دو مرورگر در هر دو پلت فرم دسکتاپ و تلفن همراه به راحتی می تواند دسترسی داشته باشد . نرم افزار Adobe Edge Animate CC به شما در ایجاد ترکیب های جدید از بلوک های ساختمان اصلی HTML , متن و گرافیک وب سایت ها کمک می کند و همچنین از HTML5 نیز به خوبی پشتیبانی می کند . در نسخه جدید این نرم افزار ویژگی کدنویسی نیز اضافه شده است تا برنامه نویسان و طراحان وب از تولید فایل های سنگین فلش به تولید انمیشن های سبک HTML5 روی آورند . این نرم افزار از چند زبان زنده دنیا از جمله دانمارکی ، انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسه ، ایتالیایی ، نروژی ، لهستانی ، پرتغالی (برزیل) و خوشبختانه زبان های فارسی و ترکی پشتیبانی می کند .

دانلود نرم افزار طراحی صفحات وب به صورت متحرک در مک Adobe Edge Animate CC 2015

قابلیت های نرم افزار Adobe Edge Animate CC :

– پشتیبانی از ویدئو HTML5

– پشتیبانی از لینک برای مقالات DPS

–  پشتیبانی از مرورگرهای سطح پایین

– امکان ویرایشگر و به روز رسانی اقدامات

– کپی و چسباندن SVG آثار هنری از نرم افزار Illustrator

– شتیبانی از OAM

– پشتیبانی از صوت HTML5

– بارگذاری اسکریپت برای 3 حزب کتابخانه javascript

– دارای یک رابط بصری کارپسند با محیط کار آسان

–  پشتیبانی از زبان های : دانمارکی ، دویچ ، انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسه ، ایتالیایی ، پارسی ، نروژی ، لهستانی ، پرتغالی (برزیل) ، فارسی ، گرینویچ ، ترکی

– تحویل سریع تر با میزبانی CDN

– دارای ابزار قطره چکان جدید در پنجره جمع کننده رنگ

– دارای کد رنگ برای جدول زمانی و عناصر

– پشتیبانی از فونت های مختلف وب

 Adobe Edge Animate CC