دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Adobe Muse CC 2018 v.1.0.266 – نسخه مک

Adobe Muse CC 2018 نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای کاربران مکینتاش هم اخیرا از طرف Adobe عرضه شده است . این نرم افزار قدرتمند و همه کاره به شما این امکان را می دهد تا بدون زحمت و با سرعت بالا وب سایت های HTML را بدون نیاز به کد نویسی طراحی و منتشر کنید . Adobe Muse CC با هدف ایجاد وب سایت های زیبا و حسی بدون نیاز به کد های دردسر ساز برای طراحان گرافیک و علاقهمندان به طراحی سایت ساخته شده است تا به راحتی بهترین نتیجه ممکن را بگیرید . محیط کار این نرم افزار بسیار آسان است بوده و نیاز به تخصص خاصی ندارد و هر فردی می تواند به راحتی به طراحی وب سایت مورد نظر خود بپردازد . به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود به راحتی نسخه موبایل وب سایت خود را برای تبلت و گوشی های تلفن همراه با قابلیت های لمسی بودن ویدجت کشیدن و رها کردن طراحی کنید . شما می توانی با استفاده از تنظیم فضای کاری , زابط کاربری خود را با جابجایی های مورد نظر سازماندهی کنید . پشتیبانی نرم افزار از HiDPI شما را به بهینه سازی صفحات وب برای نمایش شبکه چشم و رابط عناصر قادر می سازد . این نرم افزار با توجه به هماهنگی با نرم افزار Adobe Dreamweaver می تواند به شما کمک کند تا با سرعت بالا بهترین نتیجه را از طراحی وب سایت خود به دست آورید .

قابلیت های نرم افزار Adobe Muse CC 2018 :

– ویرایش صفحه وب از طریق مرورگر و بدون نیاز به وارد شدن به برنامه

– پشتیبانی از HiDPI برای بهینه سازی صفحات وب

– ساخت وب سایت های HTML بدون نیاز به کد نویسی های دردسر ساز

– محیط کار آسان برای افراد تازه وارد بدون نیاز به تخصص خاص

– هماهنگی با نرم افزار Adobe Dreamweaver

– ساخت صفحه وب مورد نظر برای گوشی های همرا و تبلت

– امکان برنامه ریزی و تنظیم فضای کاری

 

Responsive web design, decoded. Create and publish beautiful, responsive websites — no coding required. Adobe Muse makes it easy for designers to make websites with free-form layouts that load quickly and look great on virtually every screen. All the creativity. None of the coding. Get the creative freedom, tools, and widgets you need to make robust, responsive websites. An unlimited canvas for unlimited creativity. Adobe Muse was made specifically for designers, so you can create as freely as you do in Photoshop and Illustrator. Don’t get boxed in by the constraints of common responsive web design programs.

به روز رسانی :

1397/08/13 نسخه v.1.0.266 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *