دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار اندروید سخن بزرگان

سخن بزرگان نرم افزار سخن بزرگان یکی از جدید ترین برنامه هایی است که توسط طراحان ایرانی ساخته شده است . این برنامه که برای کاربران دستگاه های اندروید طراحی شده است از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار است . با این برنامه شما می توانید به بهترین و آموزنده ترین سخنان افراد مشهور در سراسر جهان در قالب یک نرم افزار دسترسی پیدا کنید . سخنان بزرگان در این نرم افزار در قسمت های مختلفی دسته بندی شده اند تا شما به راحتی بتوانید به هر موضوعی که خواستید دسترسی پیدا کنید . این دسته بندی ها به صورت پدر و مادر، آرزو، جوانی و پیری، آزمایش و امتحان، اراده و پشتکار، همت و … برای شما کاربران قرار داده شده اند . در این نرم افزاد شما می توانید سخنان محبوب خود را در شبکه های مجازی با خانواده و یا دوستان خود به اشتراک بگذارید .
اگر می خواهید که به سخنان افرار مشهور در سراسر جهان دسترسی پیدا کنید پیشنهاد ما به شما برنامه سخن بزرگان است . اگر می خواهید به این برنامه دسترسی داشته باشید هم اکنون می توانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان بر روی گوشی و یا تبلت اندروید خود نصب کنید .

برخی از ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار سخن بزرگان :

-دارای دسته بندی سخنان به ترتیب سبک ها .
-امکان تغییر اندازه فونت .
-قابلیت جستجو .
-امکان به اشتراک گذاشتن سخنان محبوب با دوستان و خانواده در شبکه های مجازی .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *