دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار اندروید Sketch Me Pro v1.89

Sketch Me! Pro بزنامه ای کاربردی و محبوب برای عکاسی و طراخی بر روی عکس های شما می باشد که کاربزان دستگاه های اندروید می توانند آن را به صورت رایگان و در فایل apk در سایت ما دانلود کرده و از آن استفاده کنند . این نرم افزار به صورت کلی رایگان می باشد و بدون تبلیغات درون برنامه ای است . شما با استفاده از این نرم افزار می توانید خلاقیت هایی بر زوی عکس های مورد علاقه خود داشته باشید به این ترتیب که این برنامه فیلتر ها و افوکت های بسیار متنوع و جالبی را در اخایار شما قرار می دهد که شما می تواند از آنها برای گرفتن عکس همزمان با گذاشت فیلتر بر روی آن و همینطور گذاست فیلتر ها بر روی عکس های گرفته شده با دوربین بدون فیلتر استفاده کنید و خلاقیت های خود را بر روی آنها پیاده کنید و آنها را بر روی گوشی خود ذخیره کرده یا بر روی سایت های اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام قرار دهید . شما می توانید با استفاده از این فیلتر ها عکس های خود را مانند نقاشی و یا مانند عکس های کارتونی تبدیل کنید . شما همینطور می توانید با استفاده از این نرم افزاز و استفاده از قلم های رنگی آن طرح هایی را بر روی عکس های دلخواه بکشید و آنها را به سلیقه خود تغییر داده و جذاب کنید . شما می توانید چیز هایی مانند روشنایی عکس ، سایه ها ، مقدار کیفیت ، جدا کردن قسمتی از عکس و بسیاری ادیت های دیگر را بر روی عکس ها به سلیقه خود انجام دهید . این نرم افزار با رابط کاربری ساده و آسان خود برای ویرایش و افکت گذاری ابتدایی عکس ها بسبار مفید است و مورد توجه کاربران اندروید قرار گرفته است .

برخی ویژگی های نرم افزار Sketch Me! Pro :

-دارای افکت ها یا فیلتر های کارتونی و نقاشی مانند بر روی عکس ها .
-قابلیت ذخیره کردن و به اشتراک گذاری عکس ها در شبکه ها اجتماعی .
-قابلیت ویرایش برخی موارد مانند روشنایی عکس ، تغییر درجه عکس ، بریدن یا کات کردن ، میزان کیفیت ، تغییر رنگ سایه ها و بسیاری موارد دیگر در این برنامه .
-برنامه به صورت رایگان و بدون تبلیغات .
-بدون احتیاج به ثبت نام در برنامه .
-قابلیت تنظیم کدری عکس ها .
-قابلیت ایجاد طرح بر روی عکس ها .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *