دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار رمز گذاری فایل های پی دی اف در مک PDF Encrypt

PDF Encrypt نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای سیستم عامل مکینتاش اخیر از طرف iTunes Apple عرضه شده است . این نرم افزار به شما کمک می کند تا با رمز گذاری فایل های PDF خود از آن ها محافظت کرده و خطر افشا و توزیع اطلاعات محرمانه و حساس را کاهش یابد . شما هم چنین قادر هستید به وسیله این نرم افزار فایل PDF مورد نظر خود را با فایل PDF دیگر ادغام کرده و نام نویسنده , عنوان و کلمات کلیدی موجود در آن را به راحتی تغییر داده و در آخر به راحتی با رمز گذاری از آن محافظت کنید . حال فایل PDF ای که به وسیله این نرم افزار رمز گذاری شده است غیر قابل نفوذ بوده و بدون وارد کردن رمز درست هیچ کس امکان مشاهده محتوای آن را ندارد . به وسیله نرم افزار PDF Encrypt می توانید ابر داده ای را برای فایل و اسناد PDF خود تنظیم کرده و از کپی رایت اطلاعاتی مانند عنوان , نام نویسنده , موضوع و کلمات کلیدی موجود در محتوا سند جلوگیری کنید . PDF Encrypt با تمام نرم افزار های اجرا کننده فایل های PDF مانند Preview.app یا Adobe Reader سازگار است . ویژگی رمز گذاری دسته ای فایل های PDF به شما کمک می کند تا به طور هم زمان تعدا زیادی از فایل ها را به طور یک جا رمز گذاری کنید .

دانلود نرم افزار رمز گذاری فایل های پی دی اف در مک PDF Encrypt

قابلیت های نرم افزار PDF Encrypt :

– جلوگيري از باز کردن و مشاهده مشاهده محتواي فايل PDF بدون وارد کردن رمز عبور درست

– جلوگيري از چاپ شدن اسناد موجود در فايل PDF

– جلوگيري از کپي و تغيير محتواي اسناد

– جلوگيري کپي رايت در کار ها مانند عنوان , نام نويسنده , موضوع و کلمات کليدي با تنظيم ابر داده براي اسناد به شکل فايل PDF

– قابلت ادغام چند فايل PDF با فايل PDF منبع

– سازگاري کامل با نرم افزار هاي اجراي فايل هاي PDF مانند Preview.app يا Adobe Reader

PDF Encrypt