دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ساخت کلیپ و فیلم های خانگی در مک Movie Maker

Movie Maker نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای سیستم عامل مکینتاش اخیرا از طرف Ephnic عرضه شده است . این نرم افزار به شما کمک می کند تا از عکس ها , ویدئو ها و موسیقی های مورد علاقه خود در محیط خانه فیلم هایی شیرین و زیبایی بسازید . تنها چیزی که شما مجبور هستید در این نرم افزار انجام دهید این است که عکس ها و ویدئو های مورد نظر خود را به برنامه وارد کرده و با انجام ویرایش های لازم و اضافه کردن موسیقی پس زمینه و انتخاب افکت مورد نظر خود از میان ده ها transition و تم فیلم , در کوتاه ترین زمان و به راحتی فیلم شخصی خود را تولید کنید . Ephnic Movie Maker برای کاربران مک این امکان را می دهد تا به راحتی تصاویر و ویدئو های خود را به فیلم های خانگی شخصی تبدیل کنند و با تماشای آن ها لذت ببرند . شما فقط با ارائه عکس ها , ویدئو ها و موسیقی های پس زمینه ای می توانید در محیط جادویی نرم افزار فیلم هایی را در سبک هالیوودی درمحیط خانگی درست کنید . این نرم افزار با محیط کار آسان و ویژگی کشیدن و رها کردن به شما کمک خواهد کرد به راحتی ویدئو های مورد نظر خود را به Ephnic Movie Maker اضافه کرده و شروع به کار خود کنید .

دانلود نرم افزار ساخت کلیپ و فیلم های خانگی در مک Movie Maker

قابلیت های نرم افزار Movie Maker : – دارای ویژگی کشیدن و رها کردن برای اضافه کردن و ویرایش فیلم ها , عکس و موسیقی – درخواست transition و تم ها به عکس ها یا فیلم ها به صورت خودکار – مرتب کردن راحت موسیقی های اضافه شده برای استفاده به عنوان موسیقی پس زمینه – وجود نزدیک به 50 نوع زیرنویس برای اضافه کردن زیرنویس های گوناگون برای فیلم های خود – انتشار فیلم های خانگی خود و اشتراک گذاری مستقیم و راحت آن ها در یوتوب و فیس بوک

Ephnic Movie Maker