دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار شبکه اجتماعی Dubsmash برای اندروید و iOS

یکی از معروفترین و پرطرفدارترین نرم افزار شبکه اجتماعی نرم افزار Dubsmash می باشد که امروزه بیش از میلیون ها نفر در سراسر جهان این برنامه را دریافت کرده اند, ما این نرم افزار بسیار زیبا و سرگرم کننده را برای کاربران اندروید و آیفون در سایت قرار داده ایم . نرم افزار Dubsmash به شما اجازه می دهد تا به سادگی و کمتر از چند ثانیه صداهای معروف و مورد علاقه تان را از فیلم ها, انیمیشن ها و غیره دریافت کرده و آنها را با ویدیو خودتان مطابقت دهید و یک ویدیو کوتاه و خنده دار از خودتان بسازید و تمامی فیلم های گرفته شده را بین تمامی دوستانتان به اشتراک گذاشته و ساعت ها آنها را سرگرم کنید .

نرم افزار Dubsmash دارای امکاناتی نظیر دوبله سریع و آسان, انتخاب فایل از بین جدیدترین و معروفترین ویدیوها و ساخت ویدیوهای بسیار جالب را دارا می باشد و به شما اجازه می دهد تا برای دیگران صداهایی از خودتان یا افراد دیگر ارسال کنید . امروز ما یکی از جدیدترین نرم افزارهای شبکه اجتماعی داب اسمش را در اختیارتان قرار داده ایم, این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.1 به بالا و ای او اس 7.0 به بالا می باشد . امیدواریم که از دانلود نرم افزار شبکه اجتماعی Dubsmash لذت ببرید .

ویژگی های نرم افزار Dubsmash :

– کارکرد آسان و راحت

– محیط نرم افزاری بسیار ساده

– دوبله سریع و آسان ویدیوها

– انتخاب کردن فایل ها از بین جدیدترین ویدیوها

– ساخت ویدیو کمتر از چند ثانیه

– به اشتراک گذاشتن ویدیوها بین تمامی دوستان

به روز رسانی :

1395/10/27 نسخه جدید اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *