دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Molegro Virtual Docker 2013 v6.0.1 / Data Modeller 2013 v3.0.1

Molegro Virtual Docker تشخیص زوایای درست در طراحی های مولکولی ، توان محاسبه زاویه ها و ارتباط بین لیگامن ها و … همه جزو اصول اساسی در طراحی مولکولی هستند که اغلب زیست شناسان، پزشکان، متخصصین آزمایشگاه و … با آن سر و کار دارند . نرم افزار Molegro Virtual Docker یک نرم افزار کاربردی برای شبیه سازی و طراحی اتصالات بین ملکولی ترکیب ها و ملکول های مختلف در ویندوز می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی با ساخت ترکیب ملکولی موردنظر نوع اتصالات و داک های بین اتم ها و جهت گیری آن ها را پیش بینی کنید. با استفاده از تکنولوژی های بروز این نرم افزار شما می توانید اتصال ها و جهت گیری های بهینه ای را در یک محیط مرحله به مرحله و ویزارد گونه شبیه سازی کرده و حالت اتصال بین لینگاندها را تخمین بزنید. از مهمترین مزیت های نرم افزار میتوان به  قابلیت تشخصی و تعیین یک اتصال بهینه بر اساس تکنولوژی های نرم افزاری ، شناسایی اتصال پروتئین ها ،تخمین حالت اتصال ، رابط کاربری ساده برای تولید اتصالات بین ملکولی ، تعیین و شناسایی مکان صحیح اتصالات و بسیاری دیگر از مزیت های نرم افزار اشاره کرد.

ویزگی های نرم افزار  Molegro Virtual Docker:

– قابلیت تشخصی و تعیین یک اتصال بهینه بر اساس تکنولوژی های نرم افزاری

– شناسایی مکان اتصال پروتئین ها

– امکان تخمین حالت اتصال بین لینگاندها

– رابط کاربری ساده برای تولید اتصالات بین ملکولی

– دقت بالای نرم افزار برای تعیین و شناسایی مکان صحیح اتصالات

– پشتیبانی از پلتفرم های مختلف ویندوز، مک و لینوکس

– قابلیت انجام عملیات اتصال با استفاده از روش آسان Wizard

– کیفیت بالای نمونه اتصال و اتم های شبیه سازی شده

نام: Molegro Virtual Docker
شرکت سازنده: omictools
ورژن: v6.0.1
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/08/29 نسخه جدید اضافه شد.
  • 2 replies
    1. proto says:

      با تشکر فراوان از مدیریت سایت. به شدت نیاز به bioinformatic software در بین محققین مولکولی احساس می شود . نهایت قدردانی رو از سایت شما داریم. در صورت upload برنامه های مشابه بسیار استقبال می شود.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *