دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار طراحی انمیشن فلش در مک Adobe Flash Professional CC

Adobe Flash Professional CC نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای کاربران مکینتاش از طرف شرکت معروف Adobe عرضه شده است . این نرم افزار برای طراحی انیمیشن در دستگاه ها , پلت فرم ها و سیستم عامل های مختلف از جمله  HTML5 ،  WebGL و یا حتی سیستم عامل سفارشی ساخته شده است . مجموعه ابزار های موجود در این نرم افزار و همچنین ابزار bone باعث ایجاد حرکات طبیعی در کاراکتر های طراحی شده شما می شود . با استفاده از این نرم افزار و ویژگی H.264 می توانید انیمیشن های تبلیغاتی ای را برای وب سایت ها طراحی کنید . وجود 40 ملیلون کاراکتر در این نرم افزار باعث صرفه جویی در وقت برای پیدا کردن عکس , گرافیک یا تصویر مناسب برای پروژه ها می شود تا با تمرکز کامل طراحی های خود را انجام دهیم . شما دیگر با ای نرم افزار قادر خواهید بود کاراکتر خود را زنده کرده و به حرکت در آورید . وجود پیوند بین اجزا و دستکاری آن ها بلادرنگ بر روی کاراکتر ها در نرم افزار Flash Professional CC باعث ایجاد حرکات طبیعی و پویا در آن ها می شود . در نسخه جدید و پیشرفته نرم افزار تنظیمات رنگ , نور , حرکات , تایم لاین و ویرایش تصاویر در محیط کار آسان نرم فزار به راحتی قابل انجام است .

دانلود نرم افزار طراحی فلش برای مک Adobe Flash Professional CC

قایلیت نرم افزار Adobe Flash Professional CC : – ذخیره سازی داده ها و اطلاعات طراحی شده توسط کاربران در اینترنت – بالا رفتن کفیت کاراکتر های طراحی شده در نسخه جدید – دارای سرعت ، مدیریت و انتشار سریع – وجود ابزاری به نام bone برای ایجاد حرکات طبیعی و پویا – قابلیت همگام سازی با HTML5 – راحت شدن اضافه کردن حرکات فلش ، کدنویسی و… در محیط کار آسان – وجود 40 ملیلون کاراکتر در دارایی نرم افزار – همگام سازی با دستگاه های مک و ویندوز – قابل استفاده هم برای افراد تازه کار و هم افراد حرفه ای – ایجاد انمیشن های تبلیغاتی برای انتشار در وب سایت ها

Adobe Flash Professional CC

Save
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *