دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی خانه در مک Home Design 3D

Home Design 3D یک نرم افزار طراحی است که نسخه جدید آن برای سیستم عامل مکینتاش اخیرا از طرف iTunes apple عرضه شده است . با نرم افزار Home Design 3D می توانید دکوراسیون داخلی خانه خود را بر اساس سلیقه شخصی خود در این نرم افزار به صورت سه بعدی و با سرعت خیلی بالا در محیط کار آسان طراحی کنید تا برای بیننده به صورت سه بعدی درک آن راحت تر باشد . این نرم افزار برای هر نوع فردی با هر دانشی کارساز است و می تواند برای دست یابی به یک نتیجه حرفه ای در کمترین زمان از نرم افزار  Home Design 3D استفاده کند . شما می توانید طراحی های خود به صورت دو بعدی و یا سه بعدی انجام دهید . ایجاد ارتفاع یا ضخامت دیوار ها و ایجاد گوشه ها در این نرم افزار بسیار آسان است . همچنین با اضافه کردن در و پنجره با اندازه های دقیق می توانید در واقعی به نظر رسیدن طرح سه بعدی به آن کمک کنید . شما علاوه بر دکوراسیون داخلی خانه همچنین قادر خواهید بود دکاروسیون خارجی آن را نیز طراحی کنید . برای تکمیل طراحی های خود می توانید از هزار مبلمان و وسایل جانبی دکوراسیون خانه قابل تنظیم موجود در داخل نرم افزار برای پروژه خود استفاده کنید .

دانلود نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی خانه در مک Home Design 3D

قابلیت های نرم افزار Home Design 3D :

– وجود بیش از هزار مبلمان و وسایل جانبی دکوراسیون خانه قابل تنظیم

– امکان طراحی و تزئین دکوراسیون داخلی و خارجی خانه

– امکان اضافه کردن درها و پنجره ها با اندازه دقیق

– تغییر ارتفاع یا ضخامت دیوارها و ایجاد گوشه در طراحی های سه بعدی

– طراحی نقشه در حالت دو بعدی و سه بعدی

– ویرایش هر شی، با تغییر اندازه، رنگ، موقعیت و ارتفاع آن

– مشاهده فوری طراحی خود به صورت سه بعدی

– استفاده از قطره چکان برای پیدا کردن رنگ موجود در برنامه

– واردات هر طرح و نمایش آن بر روی پس زمینه

– صادرات و ادامه پروژه های خود را در دستگاه های دیگر  به لطف سازگاری متقابل پلت فرم

– پشنیبانی از زبان های انگلیسی، هلندی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، نروژی، پرتغالی، روسی، چینی ساده شده، اسپانیایی، سوئدی، چینی سنتی، ترکی

Home Design 3D