دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار طراحی نقاشی و ویرایش تصویر در مک Pro Paint

نسخه جدید نرم افزار Pro Paint اخیرا از طرف شرکت  Effectmatrixبرای مکینتاش عرضه شده است . Pro Paint نرم افزار دیجیتال واقع بینانه برای نقاشی و هنر است که برای نقاشی , ویرایش تصویر , طراحی وکتور , تبدیل رایگان فرمت تصویر ها , ویرایش کانال آلفا و برای وظایف تخصصی تر مورد استفاده قرار می گیرد . این نرم افزار ابزار هایی را برای دستکاری تصاویر با کیفیت بالا برای ایجاد آثار هنری برای کاربران فراهم می کند . در رابط بصری این نرم افزار شما فقط لازم است قلم مو را برداشته و به خلق شاهکار های خود بپردازید . این نرم افزار به شما موتور رنگی بی نظر صاف , دقیق و سریع در اختیار می گذارد تا آثارتان زیبا تر جلو کند . شما قادر خواهید بود از ابزار هایی نظیر مداد , قلم مو آبرنگ, رنگ پاش , زغال سنگ و دیگر ابزار های نقاشی دیگر به کشیدن طرح ها و نقاشی های خود بپردازید . این نرم افزار به طور خود کار آثار هنری شما را در طول رسم ذخیره می کند تا آثار هنری و وقت خود را از دست ندهید .

دانلود نرم افزار نقاشی و ویرایش تصویر در مک Pro Paint

قابلیت های نرم افزار  Pro Paint:

– دارای موتور رنگ بی نظیر: سریع، صاف و دقیق

– امکان استفاده از مداد، آبرنگ قلم مو، رنگ پاش، ذغال سنگ و اثرات دیگر

– امکان طراحی وکتور

– نقاشی در تابلو با حساسیت فشار قابل تنظیم

– 50+ فیلتر جدید: تاری ، تحریف ، تغییر شیب …

– پشتیبانی از فرمت های PNG، JPG، SVG، GIF، BMP، PDF

– وجود ابزار ایجاد تحول رایگان از جمله : زوم ، حرکت ، تغییر اندازه ، چرخش ، انحراف و یک تحول چشم انداز رایگان و عملکرد ترازبندی

– دارای 4 نوع ابزار شکل مربع ، بیضی ، مارپیچ و ستاره / چند ضلعی ابزار گرافیکی

Pro Paint