دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار طراحی و ساخت صفحه نمایش نرم افزار در مک Principle

Principle نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای سیستم عامل مکینتاش اخیرا از طرف شرکت Principleformac عرضه شده است . این نرم افزار طراحی و ایجاد انمیشن های تعاملی و با حرکات پویا را در محیط کار آسان خود برای شما فراهم می کند . نرم افزار Principle به شما اجازه می دهد تا طرح هایی با ظاهر زیبا و شگفت انگیز را در کمترین زمان طراحی کنید . شاید شما بخواهید یک انمیشن کوتاه , یک نرم افزار ساده و یا با صفحه های نمایش متعدد طراحی کنید ولی مهم نیست زیرا ابزار های موجود در نرم افزار Principle باعث می شود تا هر چیزی که می خواهید به راحتی طراحی و تولید کنید . شما می توانید با استفاده از یک صفحه از تنظیم شده یا صفحه نمایش سفارشی تنظیم شده توسط خودتان به طراحی های خود بپردازید . اگر می خواهید یک طراحی تعاملی کاملا جدید خلق کنید این نرم افزار بهترین گزینه برای شماست و برایتان آزادی و تجربه های نامحدودی می بخشد که قبلا در هیچ نرم افزاری تجربه نکرده اید . این نرم افزار به افرادی که به طراحی نرم افزار ها با صفحه نمایش متعدد می پردازنده یک نسیم جدید می بخشد و به آن ها کمک می کند تا در محیط نرم افزار یک نگاه کلی و هوای به تمام صفحه نمایش های طراحی شده خودشان داشته باشند و کم و کاستی های موجود را شناسایی کنند تا به تنیجه مطلوب و بی نقصی برسند .

دانلود نرم افزار طراحی و ساخت صفحه نمایش نرم افزار در مک Principle

قابلیت های نرم افزار Principle : – امکان طراحی انمیشن کوتاه , نرم افزار ساده و یا با صفحه های نمایش متعدد – استفاده از صفحه های از پیش تنظیم شده و استفاده از صفحات سفارشی – نگاه همایی به تمام صفحه های طراحی شده در محیط نرم افزار – ایجاد طراحی های زیبا و شگفت انگیز – دارای محیط کار ساده و آسان برای افراد تازه وارد با طراحی بصری

Principle