دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار قدرتمند ویرایش تصاویر در مک Cinemagraph

Cinemagraph نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای سیستم عامل مکینتاش اخیرا از طرف  Flixel عرضه شده است . شما می توانید به طور مستقیم عکس های مورد نظر خود را به برنامه وارد کرده و با اعمال فریم و قالب های مورد نظر تغییر مورد نظر خود را درکوتاه ترین زمان و به راحتی در محیط کار آسان نرم افزار اعمال کنید . به وسیله این نرم افزار می توانید فایل های تصویری با کیفیت بالا صادر کرده و آن ها را با فرستادن به  flixel.com با کل دنیا اشتراک گذاری کنید . در ضمن این نرم افزار برنده جایزه طراحی اپل در سال 2014 است به همین دلیل دارای کاربران و طرفداران زیادی در کل دنیا است . از طریق نرم افزار Cinemagraph می توان به راحتی فایل های تصویری را برای تبلیغات , وب ها , فیس بوک , Twitter , اینستاگرام , Tumblr , Vine , Google و صفحه های نمایش دیجیتالی ایجاد کنید . می توان قالب هایی را از این نرم افزار صادر کرده و با وارد کردن آن ها در برنامه فتوشاپ یا دیگر برنامه های مشابه تغییرات در آن ایجاد کرده و برای استفاده در طرح مورد نظر دوباره به نرم افزار وارد کرد . نرم افزار Cinemagraph همیشه با محیط کار مخصوص خود بسیار راحت , سریع و سرگرم کننده برای افراد تازه وارد و کارساز برای افراد حرفه ای بوده است تا به بهترین کیفیت مدنظر برسند .

دانلود نرم افزار قدرتمند ویرایش تصاویر در مک Cinemagraph

قابلیت های نرم افزار Cinemagraph :

– ایجاد راحت فیل های تصویری برای تبلیغات , وب ها , فیس بوک , Twitter , اینستاگرام , Tumblr , Vine , Google+ و صفحه های نمایش دیجیتالی

– صادر کردن قالب های نرم افزار برای ویرایش در برنامه های دیگر و باز گردانی آن ها برای استفاده

– دارای محیط کار آسان برای افراد تازه وارد

– داشتن کنترل کامل بر تنظیمات رنگ و تنظیم رنگ دقیق با یک منحنی رنگ جدید

– انجام ماسک، اصلاح، حلقه زدن و اعمال تغییرات از پیش تنظیم شده

– قابلیت جدید و قدرتمند برنامه در transformation برای استفاده فایل ها در هر شکل و اندازه

–  اشتراک گذاری بر روی وب سایت ها و وبلاگ ها

– برنده جایزه طراحی اپل در سال 2014

Cinemagraph