دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار مبدل فایل های صوتی و تصویری در مک iFFmpeg

iFFmpeg یک نرم افزار جامع رسانه ای برای تبدیل فیلم , فایل صوتی و فایل های رسانه ای دیگر به قرمت های مورد نظر است . دستور عمل های خط فرمان نرم افزار iFFmpeg به شما در کارهای سخت تبدیل فرمت فایل ها کمک زیادی می کند . در این نرم افزار شما با یک محیط کار ساده ای مواجه می شوید که به شما اجازه فرمت فایل هایتان بدون هیچ نوع دانش قبلی فراهم می سازد . در نرم افزار iFFmpeg شما قادر به تبدیل و همچنین پردازش فایل های رسانه ای خود با کیفیت سطح بالا خواهید بود . در نرم افزار iFFmpeg کاربر با تنظیمات پیچیده ای برای تبدیل فایل های رسانه ای رو برو نمی شود و فقط با چند کلیک ساده تبدیل مورد نیاز انجام می شود . این نرم افزار از بسیاری از codecs فرمت هایی همچون MPEG4, H264, H265 HEVC, Matroska, PRORES, DNxHD, DVVideo, MPEG TS, MPEG PS, XAVS, FLV, Theora, AVI, OGG, VP8 & VP9 (.webm), Animated GIF, VOB, MXF, GFX و … پشتیبانی می کند . کاربران در این نرم افزار قادر خواهند بود تا چندین فایل را به یک دیگر بچسبانند و به یک فایل با فرمت مورد نیاز خود تبدیل کنند که این کار با دو روش Concat passthru (روش سریع ) و  Complex Filter انجام می شود .

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فایل های صوتی و تصویری برای مک iFFmpeg

قابلیت های نرم افزار iFFmpeg :

– قابلیت پشتیبانی از هر دو hardburn (subtitles و soft subtitles )

– تبدیل فرمت با کنترل و کیفیت بالا

– قابلیت ادغام چندین فایل  رسانه ای و تبدیل آن به یک فایل رسانه ای واحد

– قابلیت پشتیبانی از زیرنویس ها

– وجود پیش تنظیم بسیاری از دستگاه های پیش فرض مانند : iPod, iPad, iPhone, Apple TV, PS4, Xbox One, Wii-U, Android, YouTube, Facebook, Vimeo و …

– امکان وارد کردن رمز 8 دسته ای به طور هم زمان

iFFmpeg