دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار مدیریت اطلاعات مالی در مک MoneyWiz

نرم افزار MoneyWiz یکی از قدرتمند ترین و زیباترین در رابط کاربری در امور مدیریت امور مالی شخصی است. با این نرم افزار میتوان به مدیریت تمام حساب های مالی، بودجه و صورت حساب پرداخت ها پرداخت و جالب است که همه این ها در یک جا جمع آوری شده است. با گزارش قدرتمند خود ، بانکداری آنلاین در سراسر جهان و توانایی همگام سازی بین تمام دستگاه های مورد استفاده، شما را متحیر خواهد ساخت. با استفاده از این نرم افزار میتوان به درک درست و صحیحی از شلوغی وضیعت مالی خود برسید و به صورت گرافیکی با استفاده از نمودار ها هم از آن اطلاع یابید و خودتان را از بدهی های نا خواسته در امان نگه دارید و دیگر هیچ وقت از فراموشی پرداخت صورت حساب قبض ها نگران نباشید چون MoneyWiz به شما یاد آوری خواهد کرد. این برنامه قابلیت و توانایی این را دارد تا شما بتوانید تمام اطلاعات مالی خود را دسته بندی کرده و در گروه های مجزا قرار دهید و به آنها آیکون اختصاص دهید و اهمیت هر یک از این حساب را مشخص کنید.

برنامه MoneyWiz برای امنیت اطلاعات مالی شما هم برنامه ای دارد و آن این است که شما می توانید کلمه عبوری برای خود انتخاب کنید و تنظیمات مربوط برای زمانی که شخصی در صورت وارد کردن 10 بار رمز عبور اشتباه اقدام به پاک سازی اطلاعات شما کند.این برنامه نقد و بررسی مثبت مجله هایی مثل The Telegraph، MacWorld Magazine را از آن خود کرده است.

 

MoneyWiz post

ویژگی های نرم افزار MoneyWiz :

– توانایی فعال کردن استفاده ار رمز عبور

– قابلیت ایجاد دسته بندی

– قابلیت ایجاد آیکون برای هر دسته

– یاد آوری زمان پرداخت صورت حساب

– ایجاد نمودار های مختلف به شکل گرافیکی

– همگام سازی با همه دستگاه های مورد استفاده

– رابط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند

 

MoneyWiz