دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار نمایش هواپیماهای در حال پرواز در مک Flightradar

Flightradar نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای سیستم عامل مکینتاش اخیرا از طرف Flightradar24 عرضه شده است . شما می توانید با نصب این نرم افزار, رایانه مک خود را به یک رادار هوایی جهت مشاهده ترافیک هواپیما ها بر روی مسیر هایشان و مقعیتشان در اطراف جهان تبدیل کرده و آن ها را دقیقا در همان لحظه مشاهده کنید . با راه اندازی این نرم افزار به زودی خواهید فهمید که چرا میلیون ها افراد در سراسر جهان از این نرم افزار استفاده می کنند و یک نرم افزار محبوبی است . این نرم ازفزار اطلاعات هواپیما های در حال پرواز مانند مسیر حرکت ، نام شرکت هواپیمایی ، شماره پرواز ، سرعت حرکت , ارتفاع حرکت و … را به طور 24ساعتی در اختیار شما قرار می دهد . شما برای مشاهده حرکت هواپیما ها در سراسر دنیا فقط به اتصال اینترنت نیاز دارید تا به طور به روز این اطلاعات را دریافت کنید . نرم افزار Flightradar با ویژگی پوشش جهانی بی نظیر می تواند بلادرنگ و فوری اطلاعات دریافتی از تمام هواپیما های در حال حرکت در کل دنیا را برای شما به مشاهده بگذرد . شما همچنین قادر خواهید بود در محیط آسان نرم افزار به راحتی در جست و جوی یک پرواز خاص باشید و اطلاعاتی از آن پرواز به دست آورید  .

دانلود نرم افزار نمایش هواپیماهای در حال پرواز در مک Flightradar

قابلیت های نرم افزار Flightradar :

– امکان مشاهده واقعی حرکت هواپیما ها در مسیر های هوایی

– امکا مشاهده اطلاعات جامع برای هر هواپیما فردی از جمله مسیر حرکت ، نام شرکت هواپیمایی ، شماره پرواز ، سرعت حرکت , ارتفاع حرکت و …

– دارای پوشش جهانی بی نظیر برای نمایش فوری موقعیت هواپیما ها در کل دنیا

– داری محیط کار آسان جهت جست و جو کردن یک پرواز خواص

– امکان فیلتر بر اساس مسیر هوایی , سرعت و ارتفاع  پرواز و …

– مشاهده مسیر های حرکت هواپیما ها و callsigns مستقیم بر روی نقشه

– امکان مشاهده آرم شرکت هواپیمای در ارتباط با هواپیما

 Flightradar