دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ویرایش عکس در مک Tweak Photos

Tweak Photos یک نرم افزار جدید است که با توسعه  Systweak برای ویرایش دسته ای عکس های شما در مک طراحی شده است . این نرم افزار می تواند نرم افزاری باشد که شما مدت ها برای ویرایش دسته جمعی عکس هایتان دنبالش بوده اید . در این نرم افزار هزاران عکس شما برای ویرایش فقط به چند کلیک کردن نیاز دارند . Tweak Photos یک ابزار بسیار کار آمدی است که به شما در اعمال تغییرات و افکت های مورد نظر بر روی بسیاری از عکس ها کمک می کند . همچنین به شما در تبدیل فرمت های عکس و تغییر نام دسته ای از عکس ها فقط در یک روند ساده کمک می کند . به جای اعمال تغییرات برای عکس ها به صورت یکی یکی که قطعا کار خسته کننده است می توانید با استفاده از نرم افزار Tweak Photos عکس های مورد نظر را انتخاب کرده و برای ویرایش و اعمال افکت ها فقط با چند کلیک ساده کار را تمام کنید . در ورژن جدید این نرم افزار شما شاهد پشتیبانی شدن از فرمت های CR2، CRW، DNG، NEF، ARW، SRF، SR2، RAW، DCR و 50 فرمت تصویری مختلف مانند EPS, PSD, ICNS,PICT و … خواهید بود .

دانلود نرم افزار ویرایش دسته جمعی عکس برای مک Tweak Photos

قابلیت های نرم فزار Tweak Photos :

– تبدیل فرمت عکس ها از فرمت های محبوب JPEG, TIFF, GIF, PNG, JP2, JPG, BMP

– امکان تغییر دسته ای نام به نام های معنی دار با تنظیمات مختلف در دسترس

– امکان تغییر اندازه دسته ای عکس ها بر اساس  pixels یا  percentageبرای صرفه جویی در حجم فضای هارد دیسک و فایل هایی جهت اشتراک گذاری

– بهبود و کنترل روشنایی، وضوح، Contrast و  بیشتر

– استفاده از افکت های موجود مانند : قهوه ای، سیاه و سفید، عکس، اثرات نور، اثرات گرانج و …

– امکان اضافه کردن لوگوی خاص به عکس هایتان به صورت دسته جمعی

Tweak Photos