دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود پیام رسان آی گپ iGap v1.0.3 – برای اندروید و آیفون

چند وقتی است که به دلایل مختلفی، استفاده از نرم افزارهای پیام رسان اینترنتی رشد بسیار زیادی داشته است. نرم افزارهای بسیار خوبی نظیر تلگرام، واتس اپ، لاین و … در میان ایرانیان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند. اما در این میان شرکت های ایرانی نیز تصمیم گرفتند تا در این بازار پا به عرصه ی رقابت بگذارند و شانس خود را در این بازار امتحان کنند. در چند وقت گذشته شاهد تلاش بسیاری در این زمینه بودیم و نرم افزارهای خوبی نیز روانه ی بازار شدند. اما در این میان نرم افزاری در سال 1394 معرفی و عرضه شده که به طور کامل توسط برنامه نویسان کشورمان تهیه و تولید شده است. نرم افزار پیام رسان آی گپ یا iGap از تولیدات شرکت “روی خط مدیا” یکی از نرم افزار پیام رسان ایرانی با قابلیت های نرم افزار های مشابه نظیر ارسال و دریافت پیام، ویرایش پیام ، ایجاد گروه ها، کانال ها و امکانات جدیدی نظیر نمایش محل کاربران بر روی نقشه و امکان ارتقا چت خصوصی به گروهی  و لایک و دیس لایک در پست های کانال و  … را نیز به کاربران ارائه می دهد.

تصاویر این نرم افزار نشان می دهد که تمامی امکانات این نرم افزار در یک قالب ساده و کاربرپسند گنجانده شده است و طراحی مینیمالیستی این نرم افزار جای تقدیر دارد. سایت دانلود فارسی مفتخر است جدیدترین نسخه این نرم افزار ایرانی را در اختیار شما کاربران محترم قرار دهد.

igap

سایر توضیحات: یکی از مهمترین مزیت های این نرم افزار، امکان استفاده رایگان برای تمامی کاربران پلتفرم های اندروید و iOS و تحت وب است به طوریکه کاربر پس از نصب این نرم افزار می تواند از تمامی امکانات این نرم افزار به صورت رایگان استفاده کند. همچنین این نرم افزار امنیت حریم خصوصی کاربران را تامین می کند به طوریکه اطلاعات شخصی کاربران به صورت ویژه ای رمزنگاری و محافظت می شوند و به کاربران نوید یک ارتباط مطمئن و امن را می دهد. تمامی اطلاعات این نرم افزار با استفاده از تلفیق دو الگوریتم قدرتمند 256bit_symmetric_AES و  RSA_2048bit رمز نگاری می شوند. علاوه بر اینها، کدنویسی این نرم افزار به گونه ای بوده است که با استفاده از تمام قدرت و کیفیت شبکه اینترنت کشورمان بتواند یک ارتباط متنی، صوتی و تصویری بسیار پایدار را به کاربران عرضه کند. علاوه بر اینها، این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا گروه های مختلفی بسازید و به چت و گفتگو با دوستان و اعضای گروه بپردازید.

به اشتراک گذاری فایل نیز از ویژگی های این نرم افزار است. نگرانی در رابطه با حجم و نوع فایل های اشتراکی دیگر معنایی ندارد چرا که با استفاده از نرم افزار پیام رسان آی گپ می توانید هر نوع فایلی را با هم حجمی به اشتراک بگذارید. از طرفی این نرم افزار برای پلاتفرم های مختلفی نظیر اندروید و iOS منتشر شده است و علاوه بر اینها، کاربر می تواند با استفاده از نسخه تحت وب این نرم افزار هرجا و هر زمان و با هر وسیله ای که دسترسی به اینترنت را فراهم می کند، به چت و گفتگو بپردازد. نکته ی قابل توجه این است که این نرم افزار از حمایت های وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی برخوردار است به طوریکه تلاش می شود این نرم افزار جایگزین نرم افزارهای مشابه خارجی گردد.

دانلود نرم افزار مسنجر igap اندروید

ویژگی های اصلی نرم افزار:

امکان ارسال و دریافت پیام

امکان ایجاد گروه ها و کانال ها و نیز ارسال دعوت نامه برای دوستان

امکان برقراری تماس صوتی با کمترین سرعت اینترنت و با کیفیت بالا

امکان ایجاد چت گروهی

امکان ارسال فایل های صوتی، تصویری و فایل های با حجم بالا

امکان نمایش محل کاربر روی نقشه

امنیت بسیار بالا با استفاده از رمزنگاری تلفیقی 256bit_symmetric_AES و  RSA_2048bit

قابلیت دسترسی و استفاده از طریق نسخه تحت وب

و …

به روز رسانی :

1397/12/05 نسخه v1.0.3 اضافه شد .
  • 10 replies
    1. سارا says:

      با سلام کاش یکی هم به فکر ما که ویندوز فونی هستیم بود نه پیام رسان سروش نه ای گپ برای گوشی ویندوز هیچ فکری نکردند وحتی برای اندروید هانسخه پایین این مسنجر ها بهشون نمیخوره اونوقت انتظار دارین همه پشتیبانی کنند
      لطفا رسیدگی کنید

      پاسخ دادن
    2. احسان says:

      سلام آي گپ رو نصب ميكنم كار هم ميكنه اما اعلان نداره پيامي بياد نه رو صفحه مياد نه گوشي صدا ميده تا وارد برنامه هم نشم نميفهمم پيام اومده گوشيمم ايفون ٦اس هس

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *