دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار RJ TextEd v12.90 – Win

RJ TextEd نرم افزار RJ TextEd یک ابزار پرقدرت جهت ویرایش متن ها و منبع فایل ها می باشد. اگر احساس می کنید که نرم افزارهای توسعه دهنده وب خود به خوبی کار نمی کنند RJ TextEd یک توسعه دهنده فوق العاده و ویرایش کننده یونی کد می باشد که کد نویسی HTML را برای شما ساده تر، سریع تر و شهودی تر می کند. به علاوه با استفاده از این ابزار دیگر نیازی به استفاده از نرم افزارهای حجیم برای ویرایش سورس فایل ها ندارید. این نرم افزار قادر است تمامی متون و سورس های ANSI, UTF-8 , Unicode , Unicode BE و فایل های HTML , Java , Php , Css و… را براحتی ویرایش کند و در اختیار شما بگذارد. این نرم افزار ابزاری قدرتمند برای توسعه دهندگانی می باشد که قابلیت هایی فراتر از  syntax highlighting می خواهند که RJ TextEd همه نیازهای آنها را پوشش می دهد.

سایر مشخصات : برخی از قابلیت های مهم نرم افزار RJ TextEd می توان به syntax error highlighting و اجرای خودکار و دستی ویرایشگر CSS می باشد. یکی از ابزارهای این نرم افزار این می است که شامل FTP client می باشد که به شما این امکان را می دهد که به آپلود فایل های خود بپردازید. همچنین دارای مرتب سازی پیشرفته، بررسی صحت و درستی HTML، تشخصی کد صفحه یونی کد و ANSI و توانایی ویرایش تمامی متون و فایل ها از قابلیت های این نرم افزار خاص می باشد. نرم افزار RJ TextEd محصولی از کمپانی  می باشد که تحولی در زمینه ویرایش سورس ها و فایل ها برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان ایجاد کرده است.

دانلود نرم افزار کامپیوتر RJ TextEd

ویژگی های نرم افزار RJ TextEd :

– قابلیت ویرایش چندگانه

– قابلیت مرتب سازی پیشرفته

– امکان مدیریت ASCII

– پیش نمایش CSS و HTML با استفاده از IE ، فایرفاکس ۴ و Chrome

– امکان ویرایش سورس های HTML , Java , Php , Css

– دارای محیطی ساده و کاربر پسند

– قابلیت نمایش عمودی

– بررسی درستی کدهای HTML

RJ TextEd

به روز رسانی :

96/12/17 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *