دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار اندروید Adobe Photoshop Mix 2.6.2.393

Adobe Photoshop Mix یکی از جدیدترین و حرفه ای ترین برنامه های فتوشاپ می باشد که توسط کمپانی Adobe برای گوشی های اندروید بصورت کاملا رایگان عرضه شده و هم اکنون در مارکت پلی استور با امتیاز 4.2 از 5.0 قرار گرفته و جزء یکی از نرم افزارهای برتر این مارکت به شمار می رود . نرم افزار Adobe Photoshop Mix به شما کمک می کند تا تمامی عکس های خود را با هم ترکیب کرده و رنگ های آنها را تغییر دهید و عکس مورد نظرتان را نسبت به عکس های مخلوط شده بالا برده و تمامی آنها را بین دوستانتان در صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نرم افزار Adobe Photoshop Mix قدرت قطع و حذف بخشی از تصاویر خود و یا ادغام چندین عکس با هم را دارد. نرم افزار ادوب فوتوشاپ میکس می تواند عکس ها را بصورت سرگرم کننده تبدیل و تمامی رنگ ها را تغییر و بصورت حرفه ای تنظیم کند و تمامی تصاویر را بصورت بسیار خلاقانه لایت کند و لایه ها و همچنین ماسک بر روی آنها قرار دهد و یا آنها را برش داده و قسمتی از آن را حذف کند. نرم افزار Adobe Photoshop Mix بصورت سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی گوشی های اندروید 5.0 به بالا می باشد . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های نرم افزار فتوشاپ میکس را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند همه شما قرار بگیرد .

ویژگی های نرم افزار Adobe Photoshop Mix :

– مخلوط کردن تصاویر بصورت حرفه ای

– توانایی حذف بخشی از تصاویر

– ادغام یک یا چند تصاویر با هم

– تبدیل تصاویر بصورت سر گرم کننده

– تغییر دادن رنگ تصاویر

– لایت کردن تصاویر ذخیره شده

– برش دادن قسمتی از تصاویر

– اشتراگ گذاری تصاویر در صفحات اجتماعی بین تمامی دوستان

– طراحی نرم افزار بصورت سه بعدی

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید

 

نام: Adobe Photoshop Mix
حجم فایل: 44 مگابایت
شرکت سازنده: Adobe
ورژن: 2.6.2.393
فرمت فایل: apk
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 5.0 به بالا

به روز رسانی :

1398/08/27 نسخه 2.6.2.393 اضافه شد.
  • 2 replies
    1. d.becks says:

      سلام برنامه رو که نصب میکنی باید loginبشی وقتی هم میخوای اینکاررو انجام بدی ارور405 bad gate رو میده این برنامه رو لازم دارم راهنمایی کنید توی adobe capture هم همین مشکل وجود داره.

      پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        اولین گام برای حل مشکل پیش آمده، تلاش دوباره بعد از چند دقیقه تامل است. در صورت عدم موفقیت، نمی توانید کار دیگری انجام دهید، جز اینکه با مسئولان تماس بگیرید و آنها را از دریافت چنین خطایی مطلع سازید تا برای رفع مشکل اقدام کنند.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *