دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار All In One Toolbox v8.1.0 برای اندروید

All In One Toolbox بهترین نرم افزار پاک کننده اندروید اکنون در اختیار شماست. All-In-One Toolbox با بیش از 29 ابزار برای سیستم شما آماده شده است. این نرم افزار برای حذف کردن فایل های ناخواسته از حافظه، تقویت مموری، محافظت از دادهای شخصی شما و هرچه نرم و روان تر کردن سیستم شما طراحی شده است. ابزارهای قدرتمند و جامع، این نرم افزار را به قابل اعتمادترین اپلیکیشن برای سیستم شما بدل کرده است. و اینکه این نرم افزار یکی از بهترین ابزارهای رایگان موجود برای کاربران می باشد. واضح است که طراحی UI ساده و یکپارچه این نرم افزار باعث بهینه سازی هرچه سریع تر و آسان تر سیستم شما می شود. همچنین جهت یافتن فایل های غیرضروری در هر گوشه و کنار سیستم شما و حذف کردن آنها بدون هیچ خطر و آسیبی به دستگاه و چکاپ تمام دستگاه را به شما ارائه می دهد.

سایر مشخصات : نرم افزار All-In-One Toolbox از 28 زبان مختلف از جمله زبان فارسی، جهت کاربری در تمام نقاط دنیا، پشتیبانی می کند. بسیاری از ابزارهای قدرتمند پاک کننده و خدمات متنوع در مجموعه ای با حجم بسیار کم و سبک گرد آمده اند. این برنامه پرقدرت با حذف کردن پیام ها و تاریخچه تماس، تاریخچه جستجوگر، حذف Temp files ، حافظه SD، باقی مانده اضافه اپلیکیشن های دیگر و حذف cache فایل های اضافی به سرعت و بهینه کردن دستگاه شما کمک می کند. علاوه بر حذف فایل های اضافی، با روش های دیگر نیز به افزایش سرعت دستگاه شما می پردازد. از جمله با خاموش کردن نرم افزارهای غیرضروری که علاوه بر افزایش کارایی مموری به بهینه مصرف شدن باتری هم کمک نموده و عمر باتری شما را افزایش دهد. این نرم افزار کامل و کم حجم و بسیار کارآمد محصولی از شرکت AIO Software Technology CO., Ltd می باشد که ده ها میلیون کاربر از آن بهره می برند.

دانلود نرم افزار All In One Toolbox

ویژگی های نرم افزار All-In-One Toolbox :

– دارای بیش از 29 ابزار کاربردی

– حفاظت همه جانبه از اطلاعات شخصی شما

– قابلیت مدیریت نرم افزارها و فایل ها

 – دارای پلاگین های مختلف که به صورت خودکار عملکردهایی را برای شما پشتیبانی می کند (از جمله junk file clean, silent mode, airplane mode و…)

 – پلاگین هایی شامل چراغ قوه، بارکد خوان، Game Booster ، نمایش دهنده سنسورهای دستگاه شما و…

All In One Toolbox

به روز رسانی :

1396/11/24 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *