دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Altair SimSolid 2023.1 تحلیل المان محدود

نرم افزار تجزیه و تحلیل ساختاری است که به طور خاص برای مهندسین طراحی، طراحی شده است. این ساده سازی و استحکام هندسه را حذف می کند، وظایف دو زمانه بیشتر و کارآزمایی های گسترده ای که در FEA سنتی انجام می شود، امکان تجزیه و تحلیل کامل مجتمع های CAD را در عرض چند دقیقه بدون مش انجام می دهد. SimSolid با استفاده از مجتمع های کامپيوتری  کامل، تکنولوژی زیربنایی آن به طور عمده بر روی کار دکتر ویکتور آپانوویچ، استاد سابق دانشگاه پلی تکنیک بلاروس و مؤسس شرکت سیمسولید است.

استفاده از نرم افزار های طراحی المان های محدود روز به روز در حال افزایش و به طبع تعداد کاربران این دسته از نرم افزار ها نیز بیشتر می شود. اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که با طراحی المان های محدود سر و کار دارید و نیازمند یک نرم افزار مناسب در زمینه طراحی المان های محدود هستید ، نرم افزار Altair SimSolid یکی از حرفه ایی ترین نرم افزارهای طراحی المان های محدود جزو برترین نرم افزار ها در زمینه طراحی المان های محدود است. ابزارهای طراحی المان های محدود با توجه به گستردگی باید دارای محیط کاری بسیار قویی و همچنین سازگاری با اکثر سیستم ها و نیز سادگی کار باشند.

نرم افزار Altair SimSolid با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی های خاص خود شما در امر طراحی المان های محدود به صورت پیشرفته ایی هدایت و همراهی خواهد کرد. از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای طراحی المان های محدود برای خود داشته باشید.  اگر شما هم مشتاق داشتن و استفاده کردن از این نرم افزار هستید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک دانلود کنید.

  • ویژگی های نرم افزار Altair SimSolid

  • – سادگی کار با نرم افزار
  • – محیط بسیار قویی
  • – آنالیز اسمبلی های بزرگ و قسمت های پیچیده
  • – نرم افزاری سریع و دقیق در شبیه سازی
  • – آنالیز انواع راه حل ها از جمله linear statics, modal, nonlinear statics (material & geometrical), thermal, coupled thermal-stress, linear dynamics (time, frequency و random response)
  • – پشتیبانی از انواع کانکشن ها و شرایط کرانی از جمله اتصال خودکار هوشمند، اتصال، کشویی، جداسازی اصطکاک، پیچ و مهره، جوش های نقطه ای و لیزری، جوش های فلزی / جوش، اتصالات مجازی و …
  • – پشتیبانی از متریال با ویژگی هایی از قبیل: همسانگرد (Isotropic)، تراکم ناپذیر (Incompressible)، Elastoplastic با استرس NL در مقابل کرنش، سخت (Rigid)
  • – ابزار بسیار قویی طراحی المان های محدود
  • – نرم افزار کاربردی طراحی المان های محدود
  • – انجام طراحی المان های محدود با در کمترین زمان
نام: Altair SimSolid
حجم فایل: 749 مگابایت
شرکت سازنده: Altair Engineering
تاریخ انتشار: 2024
ورژن: 2023.1
نسخه: x64
آپدیت: 25 بهمن 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/11/25 نسخه Altair SimSolid 2023.1 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *