دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار AnTuTu Benchmark v6.3.3

AnTuTu Benchmark نرم افزار کاربردی است که برای کاربران دستگاه های اندروید طراحی شده است . با این نرم افرار شما می توانید میزان قدرت سخت افزاری گوشی و یا تبلت خود را با دیگر دستگاه های اندروید بسنجید . با این نرم افزار شما می توانید از گوشی خود تست بگیرید و به قابلیت های گوشی و یا تبلت اندروید خود پی ببرید . با این نرم افزار کاربری شما می توانید تمام پارت های گوشی و یا تبلت اندروید خود را از جمله : پردازنده ، گرافیک ، عملکرد 3 بعدی و 2 بعدی گرافیک، رم و پردازنده و سرعت دستگاه اندروید خود را بسنجید و با دستگاه های دیگر اندروید مقایسه کنید . از دیگر ویژگی های دیگر این نرم افزار این است رتبه بندی گوشی های هوشمند اندروید را بر اساس امتیار های آن ها برای شما به نمایش می گذارد . با این نرم افزار شما می تواتید نتایج تست های بدست آمده از برنامه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . اگر به این نرم افزار کاربردی علاقه مند شده اید هم اکنون می توانید آخرین نسخه از این برنامه را به صورت کاملا رایگان بر روی گوشی و یا تبلت اندروید خود نصب کنید و از آن نهایت استفاده را بکنید .

برخی از امکانات نرم افزار AnTuTu Benchmark :

-امکان تست تمام پارت های گوشی و یا تبلت اندروید شما که شامل پردازنده ، گرافیک ، عملکرد 3 بعدی و 2 بعدی گرافیک، رم و پردازنده و سرعت دستگاه اندروید می شود .
-امکان نمایش رتبه بندی گوشی های هوشمند اندروید بر اساس امتیاز ها .
-امکان مقایسه نتیجه تست گوشی هوشمند خود با دیگر گوشی های هوشمند اندروید .
-امکان به اشتراک گذاشتن نتیجه تست گوشی هوشمند با دوستانتان .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *