دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ApowerREC v1.6.9.2 فیلمبرداری از صفحه نمایش

ApowerREC

در حالی که روز به روز بر تعداد کاربران استفاده کننده از نرم افزار های تصویربرداری از صفحه نمایش افزوده می شود، تعداد نرم افزار های موجود در این زمینه هم روز به روز بیشتر می شود و شرکت های بسیاری همچون Apowersoft LTD سعی در ارائه نرم افزارهای جامعتر و کاملتری در زمینه تصویربرداری از صفحه نمایش دارند. اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که در حال کارکردن با تصویربرداری از صفحه نمایش هستید نرم افزار ApowerREC یکی دیگر از محصولات این شرکت است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه تصویربرداری از صفحه نمایش بر آورده سازید. شرکت Apowersoft LTD مدت چندین سال است که محصولات خود را در زمینه های مختلف عرضه کرده که همواره جزو پر طرفدار ترین نرم افزارها بوده اند.  امروزه استفاده از تصویربرداری از صفحه نمایش به صورت روز افزونی در حال افزایش است و این زمنیه ظهور نرم افزار های بسیار زیادی را در زمنیه تصویربرداری از صفحه نمایش باعث شده است. ابزارهای تصویربرداری از صفحه نمایش با توجه به گستردگی باید دارای محیط کاری بسیار قویی و همچنین سازگاری با اکثر سیستم ها و نیز سادگی کار باشند. نرم افزار ApowerREC با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی های خاصی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی، راهنمای موجود در برنامه با دارا بودن مثال های متعدد و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه تصویربرداری از صفحه نمایش به صورت پیشرفته ایی هدایت و همراهی خواهد کرد. نرم افزار ApowerREC تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند.

ویژگی های نرم افزار ApowerREC 

از ویژگی های اساسی نرم افزار ApowerREC می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویرایش بلادرنگ انجام دهید یا ویرایش پیشرفته را به کار ببرید و بعد از ضبط جلوه‌ها را اضافه کنید.
فقط وب کم را ضبط کنید یا وب کم را همراه با صفحه خود به طور همزمان ضبط کنید.
کارهای برنامه ریزی شده برای ضبط خودکار صفحه کامپیوتر/وب کم یا دنبال کردن یک برنامه در حال اجرا ایجاد کنید.
فیلم های ضبط شده را به فرمت هایی مانند MP4، AVI، WMV، MOV و غیره تبدیل کنید.
با یک کلیک یک اسکرین شات بگیرید و به صورت خودکار ذخیره می شود.
صدا را تنظیم کنید و منابع صوتی را از کارت صدا یا میکروفون سفارشی کنید.

 اگر شما هم از کسانی هستید که با این نرم افزار کار می کنید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک دائمی و لینک مستقیم دانلود کنید.

نام: ApowerREC
حجم فایل: 53 مگابایت
شرکت سازنده: Apower soft
تاریخ انتشار: 2024
ورژن: v1.6.9.2
نسخه: 32 و 64 بیتی
آپدیت: 23 دی 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/10/23 نسخه ApowerREC v1.6.9.2 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *